ID: 119324
MAN TGX PROBLEM PROSZĘ O POMOC !
ID: 119324
ID: 119324
Mam problem z MANem TGX 18440 manual, mianowicie auto bardzo dużo pali, nie pobiera AdBlue i jest strasznie słabe, przebieg 325 tys. km. Czy miał ktoś taką awarię w TGXie i co to może być? Z góry dziękuję za pomoc
Mam problem z MANem TGX 18440 manual, mianowicie auto bardzo dużo pali, nie pobiera AdBlue i jest strasznie słabe, przebieg 325 tys. km. Czy miał ktoś taką awarię w TGXie i co to może być? Z góry dziękuję za pomoc
~Magnumkowiec*.238.99.141
*.238.99.141
Posty (26)
~Michał-TGX | Witam, proszę o pomoc. Duże spalanie man TGX 18 440, wieczne problemy z adblue. | |||
drivani
| ~Michał-TGX na forum nie naprawisz auta-serwis w pełnym tego słowa znaczeniu a nie mechanik z kuzni dawny kowal z młotkiem, renault premium z silnikiem volvo te same problemy robi ze spalaniem jak ad blue nie podaje-nie wiem gdzie tankujesz-czy z jakiej banki w firmie czy z pistoleta ale uważaj na czystosc ad blue zeby syfu nie lac ani woda żeby sie nie mieszała-ten wyzej co o rekawicach pisał to jakiś komik :) | |||
~Kristobl | Kolego sproboj wymienic czujnik ad blue u mnie w manie tez tak mialem najpierw nie wyciagal z kotla wszystkiego a pozniej nic w firmie powiedzialem ze mam taki problem i pozniej mi wyskoczylo na pulpicie usterka oczyszczania spalin czy cos takiego a oni mi na to ze to normalka w manach i ze jak by to nie wyskoczylo to trzeba sie wtedy martwic ale zmienili zdanie jak auto zaczelo miec przepal najpierw 5l/100 a pozniej 8/100 wizyta w mserwisie mana 1godz powiedzieli ze czujnik wymieniony i auto powrocilo do dawnej sprawnosci. Pozdrawiam | |||
drivani
| ~Kristobl słyszałem ale nie potwierdzam czy ma to cos wspólnego ze nie powinno sie na maxa lac ad blue do zbiornika ze az sie wylewa bo coś wtedy własnie dzieje sie z czujnikiem ale to mit niepotwierdzony-ja tankuje do odbicia pistoletu u koniec | |||
~Kristobl | Drivani ja tez tak tankuje ze pistolet odbija i koniec ale w servisie mi powiedzieli ze z powodu tego czujnika auto moglo spalac 5/6 % wiecej paliwa i jak pisalem po wymianie auto pali jak bym ja i szef sobie zyczyl | |||
~piter | a czy moduł od adblue w manie tgx też często się psuje, bo będąc w serwisie stwierdzili że właśnie moduł jest zepsuty bo słabe cisnienie jest i wymiana tego niby 3000zł. Czy może być inna przyczyna że zapala się błąd od oczyszczania spalin czy moduł ma jednak wpływ? | |||
michalTGX
| drivani ja już robiłem wtryski w serwisie Boscha, adblue miałem trzy razy czyszczony bak przez serwis mana a ostatnio miałem czyszczony bak od adblue, dozownik, dysze i cały moduł i wymienione wszystkie filterki. I po przejechaniu 200 km z powrotem błąd na komputerze. Jeszcze słyszałem o mechaniku z Kielc, który ponoć jest dobry i tylko robi adblue ewentualnie też słyszałem, że serwis Mana w Niemczech przeprogramowanie komputera. | |||
michalTGX
| drivani i też tankuje z pistoletu i jeszcze na dodatek w serwisie mana kazali mi spróbować tankowania adblue przez pączochę. Próbowałem i to samo. | |||
michalTGX
| Kristobl no ja też mam takie duże spalanie. | |||
~Kristobl | Michal TGX jak pisalem mi wymienili czujnik od ad blue w Manie w Czeladzi i od tamtej pory jest ok ale tak jak ktos pisla jest to usterka ktora w manach czesto wystepuje u nas tez w innych byl ten sma problem jeszcze przed moim manem | |||
~nygus8 | Stawiam na czujnik NOx. Podłączą w serwisie pod komputer i pewnie będzie na moje. | |||
~cycu | Polecam serwis Man- Złompol z Bydgoszczy, pomogą i już nigdy więcej nie będziesz miał problemu z Adblue | |||
michalTGX
| ~Kristobl kolego a jaki miałeś wymieniany ten czujnik poziomu, ciśnienia czy temperatury? Jeśli jesteś zorientowany to jaki koszt był całej naprawy, bo ja też oddam do serwisu w Czeladźi. | |||
~kristobl | wiesz nie powiem ci bo zostawilem auto w sobote rano i w poniedzialek odebralem za wszystko placila firma auto mamy od nich wiec nie wiem czy nie na gwarancji bo auto mam 2012r | |||
~Piotrek | Jeżdżę w firmie Renia dxi, ciągle miałem ograniczenie mocy i mega spalanie. Szefowie kupił z firmy w Łowiczu V-tech emulator adblue, elektryk to połączyli od 2 miesięcy nie ma problemu ani z mega spalaniem, ani z ograniczeniem mocy. Polecam to rozwiązanie, jazda wreszcie bez stresu. | |||
visitors
| piep rzysz synek. az mi cie zal | 1 | ||
~kolo | Witam, wykonuje naprawy systemów Ad - blue w ciągnikach e5 i e6, moje namiary 514115389. A swoją drogą emulator jest zabawka na krótki dystans, niszczymy katalizator który jest w niezłej cenie i ryzykuje my wpadka przy kontroli insp. trans. drogowego, ograniczenie mocy nie jest powodem aby zmusić kierowcę do naprawy pojazdu a ma za zadanie ograniczyć ilość tlenku azotu NOX w spa linach gdy system ab blue nie działa, czyli mówiąc wprost redukuje moc aby nie zanieczyszczac środowiska, dużo pali a nie jedzie, ograniczył moc, świeci się check, dzwoń, naprawy mobilne w łódzkim na trasach 14, s8, itd, gdy nie odbieram sms, oddzwonie, pozdrawiam | |||
~MAN430 | Przestrzegam przed firmą LKW-SERWIS MAN Bydgoszcz Ludwikowo 2a i jego "szefem" Andrzejem. Mielismy uzgodniony zakup oraz przekładke uzywanego silnika do Mana 430 - miał byc zamontowany silnik od Mana TGX silnik 440 z przebiegiem 440 tys. km prosto z Niemiec nie naprawiany - po okresie gwarancyjnym Man sztopnął w DE - kto jest w temacie to wie jakie są koszty cholowania zestawu do PL (do tego jeszcze podstawienie innego konia bo naczepa załadowana pilnym towarem, GEBELS sie wsciekał auto stało od piatku do poniedziałku z towarem). Po sciagnieciu auta do PL - WARSZTAT - rozbieranie motoru co sie stało - same ciekawostki - w silniku zamontowany wał korbowy po pierwszym szlifie, panewki korbowe załozone na pierwszy nadwymiar, silnik zatarł sie na pierwszej korbie, wał korbowy pekniety, wszystko poskręcane na silikon, wtryski ( na starym motorze zero dymku) po odbiorze Mana z nowym motorem od niby440 kopciuch (tłumaczenie "szefa"nieszczelnosc w ukł dolotowym- upierałem sie ze to wtryski ale on ze nieszczelnosc) po rozebraniu wtryski do sprawdzenia leją wszystkie to jeszcze jest pikuś - tłok na pierwszym cylindrze zamontowany zupełnie z innej parafi, podczas naprawy chłopaki stwierdzili ze pompa oleju przydałaby sie nowa i tutaj znowu ciekawostka a mianowicie wyszło ze blok silnika jest od 430 a nie od 440 koszty naprawy razem z holowanie 34000zł netto- "szef" stwierdził ze wał mógł byc szlifowany w serwisie MANA w Niemczech (KON BY SIE USMIAŁ Z TYCH JEGO OPOWIESCI) i pewnie jeszcze gebelsów nie było stać na włozenie nowych uszczelek tylko wszystko poskładane za silikon. Panowie przestrzegam przed ta firmą bo w transporcie nic nie kosztuje 5zł tym bardziej podczas awari auta poza granicami a juz nie wspomne o stresie z tym zwiazanym. Przestrzegam przed "szefem"Andrzejem i jego bzdurnymi tłumaczeniami i jego silnikami i skrzyniami niby sciaganymi prosto z Niemiec z powypadkowych aut (bzdura naprawia na miejscu te silniki, skrzynie i sprzedaje jako nie naprawiane prosto z Niemiec) Jeden wielki... dopowiedzcie sobie sami. Zastanówcie sie dobrze zanim oddacie tam auto do naprawy lub co gorsza na zakup uzywanego silnik czy skrzyni biegów bo moze was to słono kosztować a przy dzisiejszych stawkach na rynku sami wiecie ile czasu potrzeba na odpracowanie tego co "szef"Andrzej wam zamontowal w aucie. WIELKI NEGATYW. | 1 | ||
~Byly | Magistry parkingowe tgx po awari ad Blue nie wchodzi w tryb awaryjny barany | |||
~kris | Dokładnie. Tgx z awarią ad blue nie wejdzie w tryb serwisowy. Jeżdżę efficient line z 2011r. Najpierw błąd czujnika ad blue, po pół roku w ogóle przestał pobierać i żadnego trybu serwisowego nie widziałem. | |||
~Jojo | Ty mondralo właśnie jadę 20 km na godzine!!! | |||
~Rico | Jojo. Przejdź na "dużą skrzynię" powinno pomóc:D | |||
~nowy | wylacz kleme na 2 godziny | |||
~driver | 7lat to moze zrobił | 1 | ||
~Stan | Jojo załatw kasownik bledów I poiedziesz dalej normalnie zadne wypinanie klem nie pomoze usterki nie naprawisz ale z normalna moca I predkoscia na warsztat dojefziesx | |||
~megadziadtrans | gdzie koorwa stoi i czeka az mu któś podpowie na et co ma zrobić |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.