ID: 115702
WITD: Namagnesowany
ID: 115702
ID: 115702
W dniu 29 listopada 2012 r., inspektorzy transportu drogowego, prowadzili czynności na nowo wybudowanym miejscu do kontroli pojazdów w Lesznie. Punkt, który wkrótce będzie przystosowany również do ważenia pojazdów, powstał dzięki władzom samorządowym przy okazji modernizacji drogi krajowej nr 5.
W dniu 29 listopada 2012 r., inspektorzy transportu drogowego, prowadzili czynności na nowo wybudowanym miejscu do kontroli pojazdów w Lesznie. Punkt, który wkrótce będzie przystosowany również do ważenia pojazdów, powstał dzięki władzom samorządowym przy okazji modernizacji drogi krajowej nr 5.
~etransport.pl
Posty (16)
konrafal
| ja nigdy ale to nigdy nie podlozylem sie magnesem, czysta tarcza. trzeba miec ograniczona wyobraznie. zeby ryzykowac nie tylko mandat ale w razie pecha swoja przyszlosc a nawet smierc i to w imie czego? 0, 30gr/km. zlodzieja dorabiac? nigdy i kazdy kto sie na to godzi jest dal mnie smieciem i za kazdym razem jak zaobacze laccha pod naczepa ze zaklada magnes to dzwonie na ITD. | |||
~Przewoźnik z Syfolandu | Ile lat musiało minąć, żeby chociaż część społeczności transportowej pojęła, że te zielone barany nie dbają o sprawiedliwość i bezpieczeństwo w branży a tylko o słupki i kasę w kiesie? Dobre i to, chociaż nieco późno. | |||
rico20
| niech jeżdża dobrze gadasz dorabiaja szefuniowi | |||
rico20
| za 30gr. km to niech sam siada i hebel | |||
rico20
| można se pomoc magnesem ale przy rozladunku albo załadunku dla swojego planowania jazdy pracy :) | |||
konrafal
| jakiego planowania? co mnie to obchodzi? zadne km tylko stawka godzinowa, przeciez maja 12000km w miesiacu zapewnione to po co proponuje akord? Kierowca dostaje zlecenie i czas zlecenia i co ma do gadania? wszystko zgodnie z tacho. rozladunek to praca a nei pauza rico20. kto cie tego nauczyl? | |||
~tiptop | Według mnie to ITD powinno zostać wcielone do Policji. Patrole powinny jeździć CAŁĄ DOBĘ i wyrywkowo wyłapywać auta na kontrolę tak jak w Niemczech. Jeśli złapią kierowcę na magnesie, albo udowodnią kombinacje z tarczkami powinni dożywotnio zabierać papiery na kat"C" bo to oznacza, że taki "siofer" nie nadaje się do tej roboty. W stosunku do firmy powinna być wszczynana automatycznie kontrola czasu jazdy i czasu pracy. Pierwsze naruszenie kara, drugie = odebranie licencji. Szybciutko problem by się sam rozwiązał. Zaraz wszyscy jeździli by na legalu... | |||
~Darek | Tiptop po co na legalu jak polowe poslow ma udzialy w firmach transportowych | |||
~tiptop | Darek wymień choć dwóch. Takie teksty to na "uniwersytecie parkingowym" robią furorę a publicznie nie warto ich powtarzać... | |||
konrafal
| Podobno Pudzian ma lub mial transport ciekawe ile placil i czy magnes kazal zakaldac :) | |||
~Darek | Tiptop nie mam ochoty kopac sie z koniem nie bywam na uniwersytecie jak najdalej od wyksztalconych no moze jeden dla twojej wiadomosci slynny opozyzjonisty F | |||
~lolek | no i co takiego pudziana nie stac na kare 30 tys zl od ITD? haha moze placic takie kary co miesiac z usmiechem na twarzy | |||
~Przewoźnik | UKŁAD jest tak skonstruowany, żeby pasożyty zawsze wzięły swoje. Od każdego - d przestępcy i od uczciwego. Ale nie za dużo, żeby nie zdechło. Jeśli ktoś myśli, że ONI są od zrobienia porządku w polskim transporcie to musi mieć spory bałagan w czaszce. | |||
~Przewoźnik | A to bydle u żłobu (kilkadziesiąt) csów co się wypowiedziało na temat ryczałtów i kłopotów firm na własne życzenie to niech zamknie ryj bo gnój zatrudnia armię ludzi na samozatrudnienie. Największy przekręt w środkowej Europie w biały dzień !!! I taki śmieć reprezentuje środowisko przewoźników. SYF na resorach !! | |||
~konrafal | transport w Polsce to niestety dno. Takiego zaklamania, kur.. jak w transporcie to nigdzie nie ma. Uczciwy nie ma szans bo magnesiarz jest bardziej mobilny dla spedycji. Ich nie obchodzi czas pracy i ilu kierowcow zatrudniaja przedsiebiorcy. Jezli ktos wysyla kierowce na trase 700km bez zmiennika na awizacje jak na dwoch to jest cos nie tak. Zaklamanie polega na tym, ze kierowca jest pomiedzy mlotem a kowadlem. nie moze odmowic podjecia ladunku, musi zdazyc na czas lamiac ograniczenia predkosc. Z jednej strony spedytor, z drugiej ITD i policja a z trzeciej szef ktory wymaga podlozyc kamyk. Naslucha sie taki jeden z drugim, ze 6 z przodu i robi prawko a pozniej placze. Transport w Polsce to dno i 10m mulu. Zebym mial wpierd.. tynk ze sciany to u magnesiarza nie pojde pracowac nigdy. Znam zycie i wiem, ze jak cos pojdzie nie tak to kazdy sie na ciebie wypnie. Idziesz do pudla i nawet tel, . od szefa nie ma. Nie warto dla tych sklu.. cokolwiek robic za darmo a juz nie mowiac o lamaniu prawa. | |||
~Przewoźnik z Syfolandu | konrafal - Ameryki nie odkryłeś. Polski syf taki jest i dla normalnych i uczciwych albo wegetacja albo pod most. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.