ID: 109757
Dlaczego godzicie się na systemy 4-1, 3-1?
ID: 109757
ID: 109757
Witajcie, od 5lat jestem kierowcą, jeździłem 3lata w systemie 3-1 i szczerze to chyba teraz tego żałuje ale nie ważne, były to moje pierwsze lata za kierownicą. Istotne było, że w tzw. kołchozie miałem gwarancje terminowej wypłaty i nowe auto a na początku "kariery" ma to spore znaczenie.
Ale do rzeczy, dlaczego tak wielu doświadczonych kierowców godzi się na systemy 3-1 lub 4-1? Przecież co najmniej 35% nie ma kredytu i trójki dzieci na utrzymaniu. Spokojnie mogliby pracować na tzw. pół etatu za 2500-3000zł. Byliby w domu, z rodziną, korzystali ze swojej łazienki, spotykaliby się ze znajomymi, żyli by jak cywilizowani ludzie. Większość moich kumpli nie kierowców zarabia od 1500 do 2500zl i spokojnie sobie żyją, mają dziewczyny, żony itp. Co z tego, że macie 5-6tys jak ok 85% życia spędzacie w aucie. Obudźcie się w końcu. Jeszcze rozumiem popracować tak 2-3lata ale żeby jeździć tak dłużej jeśli się nie musi to juz jest zwykła głupota, pazerność i brak szacunku do siebie. Co z tego, że kupicie sobie dobre auto jak będziecie nim jeździć raz na miesiąc.
Witajcie, od 5lat jestem kierowcą, jeździłem 3lata w systemie 3-1 i szczerze to chyba teraz tego żałuje ale nie ważne, były to moje pierwsze lata za kierownicą. Istotne było, że w tzw. kołchozie miałem gwarancje terminowej wypłaty i nowe auto a na początku "kariery" ma to spore znaczenie.
Ale do rzeczy, dlaczego tak wielu doświadczonych kierowców godzi się na systemy 3-1 lub 4-1? Przecież co najmniej 35% nie ma kredytu i trójki dzieci na utrzymaniu. Spokojnie mogliby pracować na tzw. pół etatu za 2500-3000zł. Byliby w domu, z rodziną, korzystali ze swojej łazienki, spotykaliby się ze znajomymi, żyli by jak cywilizowani ludzie. Większość moich kumpli nie kierowców zarabia od 1500 do 2500zl i spokojnie sobie żyją, mają dziewczyny, żony itp. Co z tego, że macie 5-6tys jak ok 85% życia spędzacie w aucie. Obudźcie się w końcu. Jeszcze rozumiem popracować tak 2-3lata ale żeby jeździć tak dłużej jeśli się nie musi to juz jest zwykła głupota, pazerność i brak szacunku do siebie. Co z tego, że kupicie sobie dobre auto jak będziecie nim jeździć raz na miesiąc.
~normalos*.110.199.222
*.110.199.222
Posty (46)
~maro | Po co wogóle pracujecie? sid nie pracuje i żyje. Lepiej stać pod sklepem cały i dzień i czekać na pana kierowcę, co fajkiem poczęstuje, może nawet browara postawi. | 1 | ||
~rex | Po co Się spinacie, kolo ~normalos nawet nie zabrał głosu w temacie bo specjalnie prowokuje was do takich gadek, zlać ciepłym moczem | 1 | ||
~Piter | Forum etransport drugim Sejmem. Przekrój intelektualny i wykształceniowy pewnie niższy, ale pieprzenie to samo. Czyli o doopie Maryni. | 1 | ||
~realista | normalos - byleś u psychiatry? Zrobiłeś CE a tu nie ma roboty co? Ciągle, na skoczka... hehheheh; I jak znam życie jesteś zza Wisły. | |||
silwio
| ~realista (2015-06-01 17:03:19) Skąd takie stwierdzenie że zza Wisły??? | |||
~Piter | Miało być zza Buga. | |||
~Piter | Normalos, tak na marginesie, to 90% kierowców jeździ dlatego, że zarabiają więcej niż ci twoi koledzy. Jakby w normalnej pracy / stacjonarnej / dostali podobną kasę co za fajerą, to nagle by w Polsce kierowców zabrakło. Samo życie. Lepiej zarabiać 5000 zł niż 2000 zł. Pomimo tego, że stawka godzinowa za fajerą jest pewnie niższa niż w fabryce. | 1 | ||
~Piter | Co z tego, że kupicie sobie dobre auto jak będziecie nim jeździć raz na miesiąc. Jak to co Normalos, żeby kłuć w oczy szwagra, rodzinę i sąsiadów. | |||
~sid | piter jak w fabryce bedziesz 24/h -to wiecej jak 5000zl zarobisz | |||
~sid | robisz na 2 etaty a w nocy za ciecia i 6000zl jest | |||
~Lel | Hehe ale się brudasy i niewolnicy zleciały do tematu, bo o nich jest temat. Piter A dziwka ma kaprys dawać * przy autostradzie. Ma taki kaprys, a ja mam kaprys, by się nią brzydzić i wyzywać ją od najgorszych, oczywiście traktując ją jako kogoś gorszego od innych. Podobnie jest brudasa co tyra po miesiąc w budzie. :) | -1 | ||
~grzestato | Odnośnie tytułu: a dlaczego nie? Co w tym dziwnego? Praca "poza domem", jak np. marynarze. Nie rozumiem tego wielkiego oburzenia. Jeśli ktoś nie chce jeździć w "systemie", zawsze może prace zmienić. Dziwne???! | |||
~Lel | ~grzestato Nie może zmienić pracy, bo brudasy psują rynek i normalna cywilizowana praca jest bardzo nisko płatna. Marynarz nie siedzi w 1, 5x1, 5 metrowej budzie bez kibla i prysznica. Ba, marynarz nie ponosi prawie w ogóle ryzyka zawodowego co krok, ma swój pokój i warunki życia podobne do mniejszego mieszkania, nie płaci mandatów. A zarabia i tak 3x tyle co kierowca-brudas co tyra miesiąc w budzie. (marynarz dostaje też pieniądze podczas wolnego, często długiego, nie 3 tygodnie na 4 dni wolnego) ahbhuahabuauhahu | |||
~Lel | Kierowca robi raczej robotę podobną, tylko cięższą i bardziej niebezpieczną co kapitan statku. Za 20x mniej kasy. | |||
~Dziad Bozpolski | Heyka barany ! Normalos założył wątek w 2012 roku. Nie piszcie już do niego. | |||
~sid | dziad pszestan smierdziec | |||
ese
| ~Lel (2015-06-02 13:32:44) - Właśnie. A do tego statek płynie wolniej i większej odległości od innego statku niż auto od auta. Co samo w sobie jest dowodem, że każdy z prowadzących auto po drodze spokojnie statkiem pokieruje. Teraz wystarczy tylko znaleźć armatora który czytając a CV o doświadczeniu na drodze z wdzięcznością i radością na stanowisko kapitana zatrudni | |||
~sid | lepiej za majtka na statek sie zaciagnac jak za kapitana na 40 tonowego smoka. robota spokojniejsza i kasa wieksza | |||
~Lel | ese Daj mi 30 godzinny kurs pływania statkiem i mogę pływać. Co to za problem, wszystko do nauczenia. :) | |||
ese
| Kurs?? Uczyć się?? Jaki kurs lub nauka potrzebna jest komuś kto nawet 40 ton potrafi prowadzić po ruchliwej drodze 84km. /h by statkiem w tempie spacerowym się przemieszczał?! | 1 | ||
~lel | Oj statek to nie tylko prowadzenie, a znajomość geodeyzjna i nawigacyjna w perfekcyjnym języku specjalistycznym angielskim. | |||
~woytek | Sama numdre nie zaleznie czy w 2012 roku, je jezdzilem w 2004 3/1, mialem dobra i terminowa wyplate, opieke kolchznika. Wyksztalcilem dzieci, cus osiagnalem. Tera robie w dziad transie za 80 %tego co dawniej w kolchozie nie liczac sily nabywczej pieniadza. Tytani e transportu durnoty z guupotami piszecie ese, sidy i dziady | |||
Trener6D
| Ja lubie jezdzic 4 / 6 tygodni i jak widze tych kozakow co pracuja 8h i gonia ta swoja kariere to zal mi ich bo nie maja czasu dla dziewczyny zony kochanki i wtedy one placa nam ich pieniendzmi zeby je dobrze w. y. d. m. a. c i lubia nam obciagac z polykiem i na koniec mowia tak: jak by moj kr*yn tak mi dogodzil JAK TY... I zawsze pytaja masz kogos... | -2 | ||
Trener6D
| Jak jestem gdzies w PL to zawsze dzwonie i przyjezdza jakas nie dopieszczona ktorej maaz pracuje 8h i zawsze ja dymam i mam zapewnienie, mozesz lac do pelna jak zaciaze to tem moj nawet nie pomysli ze mu rogi doprawilam... !!! | 1 | ||
~woytek | Wizje, przetrenowany? | |||
~Lel | Trener6D Lepiej wracaj do swojego patologicznego podwórka w Łodzi czy innej dziurze. Dno umysłowe. | 1 | ||
~mario | Trener 6 To oczym tak namiętnie piszesz to wszystko to co ciebie spotkało. Typowe dla kierowców międzynarodowych, których żona ładuje w rogi | 1 | ||
toms_tm
| do Trener6D - nawet fajnie to sobie poukładałeś ; ) Zawsze będą tacy, którzy nie zrozumieją o czym piszesz. | |||
~xxxx | dlaczego nie skladaliscie CV do brukseli??, przeciz szukali szefa rady? | |||
~sid | ja skladalem - ale znalezli tanszego... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.