ID: 107008
ABeCadło... (H)
ID: 107008
ID: 107008
Posty (15)
mobil1
| wszystko ok, ale retarder to własnie zwalnicz hydrodynamiczny; ) | -2 | ||
wesolek
| Lenop artykuł super!! tu się jednak kłania technika jazdy oraz zasada nr. 1- nie jesteś sam na drodze, dlatego myśl i przewiduj. teoria nigdy nie idzie w parze z praktyką. | |||
wesolek
| dawny retarder działał na zasadzie blokady wylatujących spalin z silnika i działał tylko podczas jazdy na włączonym biegu, bo inaczej gasiło sie silnik.. te dzisiejsze także działają tylko przy włączonym biegu. retarder powinien sie samoczynnie wyłączyć, gdy obroty silnika spadną poniżej 1000-1200 troche teori z techniki jazdy sie przyda | |||
wesolek
| doświadczony kierowca, nigdy nie jeżdzi dużym autemw górach (po nizinach także) na luzie i ma cały czas włączony retarder gdy takowego nie ma to w górach skalistych hamuje sie także biegami-jedna z technik.. hamując w górach, gdy nie ma sie retardera, należy hamować pulsacyjnie, aby nie przegrzać okładzin czy tarcz.. | -1 | ||
wesolek
| włączony retarder powinien zadziałać po zdjęciu nogi z gazu, natomiast po ponownym naciśnięciu na gaz powinien się samoczynnie rozłączyć ale nie wyłączyć | |||
toms_tm
| dawny retarder działał na zasadzie blokady wylatujących spalin z silnika - to nie retarder !! | |||
barracuda
| Małe sprostowanie. Na kursach uczy się hamowania w górach. Nie można jednak od szkoły jazdy, wymagać nauki hamowania 40-tonowym zestawem w górach. Ile by musiał kosztować kurs I tak już drogi. A wspomnianemu św. p. kierowcy nieszczęsnego autobusu z pod Grenoble, dopisano-na kursie - wiele godzin, których nie wyjezdzil. To po tamtej tragedii, podniesiono wiek do kat. D. A doświadczenie zdobywa się z przejechanymi kilometrami. Nikt nie rodzi się doświadczonym. | |||
wesolek
| tom. uzyłem ogólnego pojęcia a nazywał sie hamiulcem górskim lub jak kto woli zwalniaczem silnikowym i był pierwowzorem dzisiejszych rietarderów.. ! barracuda-1000% racji. | |||
wesolek
| Kiniu-bardzo dobry wpis ale nie na temat. nie mieszaj spraw osobistych forómowiczów z wątkiem techniczny. zawasze sie znajdzie osoba, która stara się sprowadzić wątek na inny tor (temat) to twoje słowa.. ::) | -1 | ||
wesolek
| lenop, ese, lysol. to nie tak z tym naciskaniem hamulca i zapalającymi sie światłami stopu jesteście na bakier z kd. zasada numero ono-jeżeli jedziesz, myśl i przewiduj (zasada ograniczonego zaufania) numero two-bezpieczna odległość, bezpieczn szybkość, droga hamowania jest proporcjonalna do szybkości, masy i warunków drogowych, predyspozycji, warunków psychofizycznych kierowcy | -2 | ||
wesolek
| zawsze bierzcie poid uwagę, że przed nami może jechać oszołom lub może sie wydarzyć nieoczekiwany przypadka cza być czujnym i przewidującym.. ::) | |||
wesolek
| U (Ó). . ::) | |||
wesolek
| jeżeli kierowca, niezależnie, czy jedzie osobówką czy zestawem, nie przestrzega podstawowych zasad bezpieczeństwa na drodze, jest takim samym baranem, jak ten, co przed nami jedzie, bawiąc sie bez potrzeby pedał//em hamulca. amen. ::) | -1 | ||
zetek
| Podgląd konta wesolekwesolek (2015-07-09 09:42:40) zawsze bierzcie poid uwagę, że przed nami może jechać oszołom lub może sie wydarzyć nieoczekiwany przypadka cza być czujnym i przewidującym.. ::) Zdumiewająca rozwaga, wprost nie do uwierzenia. | 1 | ||
wesolek
| co za ignorancja przepisów kd. przez panów od czerwonych. wnioski: albo nie posiadaja prawa jazdy, nawet kat. be lub co gorsza uzyskali takowe za świnie. !! lysolek wspaniale opisał tkz. kwadrature koła i tu sie kłania szkoła podstawowa.. HHaa okrąg, to zamknięty krąg i tak zawsze sie będzie działo. droga gminna w pierdziejewicach, to zwichrwany linia prosta z początkiem ale bez końca. przypominam, że reakcja kerowcy na zdarzenia drogowe jest inna dla każdego kerowca. dlatego cza jeżdzić w zgodzie z przepisami. czerwieńce, ruszcie mózgownicami, zanim wciśnieci powyginanymi paluchami minus. inni tyż. !! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.