Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Cornelissen Group Nl

ID: 241665


Jak wygląda praca na sklepach?

~Jarek
*.play-internet.pl

Posty (51)

~Frelek
W tamtym roku za system 2/2 z premia i nockami w aucie wychodziło ok 7 tys zł
Za system 2/1 wychodziło ok 9. 5 tys zł z premia i nockami w aucie
500euro raz na rok bon wakacyjny
Wiadomo nie którym wychodzi troszkę więcej premii ale to już za tzw poświęcenie dla firmy
Czyli głównie jazda bez karty ładowanie samych najgorszych miejsc itp
Odrazy mówię że jazda bez karty się nie opłaca wiadomo oni mówią że IDT ich nie porusza ale w przypadku wypadku to można cały swój dorobek stracić
~PEKAES
ŚMIAĆ MI SIĘ CHCE jak słyszę dobre pieniądze 8-9 tyś zł za 3/1 czy 2x2 za 7 tyś zł u GULDENA. JEZDZIĆ ZA TAKE PIENIĄDZE PO SKLEPACH SZTRUCLAMI. TYLE TO SIĘ ZAROBI U POLAKA CZY U NIEMCA BLISKO GRANICY A NIE TAK DALEKO DOJAZDEM WŁASNYM AUTEM KPINA. do tego najgorsza holenderska umowa o prace gorsza niż w NIEMCZECH I POLSCE. PODEJRZEWAM ŻE TEGO NAWET NIE WIEDZĄ DOBRZE ZNAJĄCY Język KIEROWCY BUAHAHA.

1

~frajer u niemca
2-1 2700 euro netto firanka u niemca 1 klasa podatkowa diety 40euro plus podstawa najmniej wyszlo 2500 najwiecej 2700 12 dni trasa 8 dni wolne 20 dni urlopu 1600 na reke urlop
~Holender
Mi się też śmiać chce z tych głupio modrych Polaczków którzy myślą że pracujac w tej firmie mają zajebiscie. Kierowcy najpierw trzeba wiedzieć co się podpisuje i za co się finansowo odpowiada a nie takie myślenie że kolega mówił że jest dobrze
~Były@
Cornelissen to Holenderski dziadtrans i trzeba omijać z daleka ten syf. Te bajki o tych wielkich zarobkach sprzedawali też kierowcy którzy wylecieli z hsf za chlanie i poszli do cornela bo tam można zarobić i chlać na legalu. Język nie jest tutaj problemem bo jak jesteś bystry to wszędzie sobie poradzisz, problemem jest spedycja i napięty czas pracy A raczej brak czasu pracy. REALNIE W STSTEMIE 2/2 ZAROBISZ SREDNIO W SKALI ROKU 1800 EURO A ZA 2/1 2300 EURO... PISZĘ ŚREDNIO MOŻESZ MNIEJ I MOŻESZ COŚ WIĘCEJ. Nie wiem czy jest sens tutaj przychodzić do pracy w uk na systemie 2/2 mam teraz dużo więcej i jeżdżę na kontenerach robota prosta i poukładana.
~Zwolle
A ze tak zapytam na jakich oddziałach chłopy pracowaliście? Tilburg gdzie jest śmietnik? Jazdy bez karty nauczyli tego Polacy. Holender nie będzie się podkładał. 2300 za 3/1? Haha śmiać mi się chce na 3 tygodniowych periodycznych nie schodzę z 3tys euro. Pozdro lamusy
~zwolle
Ty na zwolle pochwal się lepiej w jakich warunkach nocujesz tak sie ponizac za 3tys w periodzie haha
~Były
Robota śmieciowa !!!
~Kuba
Ja za 2/2 jeżdżę pod jumbo średnio 2600e co 4 tygodnie. Bo na umowie holenderskiej wypłatę masz co 28 dni
~Mr Polska
Tak ale masz pół etatu na umowie 2/2 !!! Cornelissen to robota dla ludzi co maja kredyty nic więcej robota na czas Jumbo najgorsza robota jaka może być
~robert
Robota masakra to bieganie na załadunku i rozładunku żeby szybciej, szybciej. Mają swoje śmieszne czasy jak się nie wyrobisz to pracujesz za darmo tak samo stanie w korkach holender nie płaci.
~Bobik
A ja powiem tak starzy kierowcy w firmie której pracuje w Niemczech okolice
Frankfurt nad Menem mowa o 1 klasie podatkowej 2000-2500 z dwiema sobotami ja mam 3000-3300 na rękę a oni po 6 lat robią a ja 3 miesiące hahahha tak jest w Niemczech :) ten co mnie uczył jak mówił że 2400 zarabia mówię w biurze że on 6 lat robi i tyle a mi mówicie 3000-3500 a Oni bo On ma stara umowę i na tyle się zgodził
~Bobik
Aha codziennie w domu 7-9godzin dystrybucja
~Pedro
ciezko
~Były
Pracowałem tam i nie polecam, ściągają młodych kierowców, starszych przyjmują tylko na chwilę i zwalniaj, dostaniesz auto albo spanie w celi 3x2 bez okna :) :) zrobionej z płyty laminowanej, imprezy prawie co wieczór
pijaństwo !! Co niesie się na pseudo pokoje i nie da się spać, tacho nie istnieje w tej firmie !! Mandaty płacisz sam !
~proste
bus frankfurt nad menem 4-12 2800 netto 1 klasa na papierrze 3000 brutto reszta to koperta na zestawie znam takich co maja 1800 haha pozdro karol
~proste
od 4 do 12 max 13
~Obecny
Praca w cornelissen, ostatnio postawili kontenery sypialne dla kierowców, bez okien, a obok nich w zamknięciu parkują ciężarówki i osobówki bo brak miejsca na placu, nowi przyjeżdżają i śpią na kanapach lub są wysyłani na hotel :/ ot taka ciekawostka ja się tu robi.
~Obecnie tu pracujacy
Ja robię w tej firmie obecnie. Powiem tak. Dramat jest! Owszem coś idzie zarobić, ale nawet nie wyobrażacie sobie ile zdrowia i nerwów tutaj zostawicie. Mega problem ze spaniem. Jak dostaniesz kontener do spania to codziennie masz inne auto, które trzeba sobie szukać. Czasem jest na bazie, czasem na magazynie do którego sam musisz się dostac i po skończonej ciężkiej pracy zostawiasz go w tym samym miejscu i idziesz na baze. Zazwyczaj auta nie mają naczep. Więc sobie musisz szukać. Mało która jest sprawna w całości, tak jak i auta. Szkoda zgłaszać im ustarki bo i tak nie naprawia. Chyba że staniesz na ulicy to wtedy muszą się zainteresować. Generalnie jesteś numerem na który mają wywalone. Jak masz pauze to potrafią zabrac ci nocleg i dać komuś innemu a ty rób co chcesz. Okradają na pauzach dziennych ktore fikcyjnie robisz na tacho a w tym czasie masz reczny rozladunek na sklepie. Trzeba się szarpać z nimi co miesiąc. Jak podskoczysz to kary ciągle w postaci dnia wolnego lub praca na 4-5h. Robota ciężka. Załadunki ro rozładunki robisz sam. Czasy tak wykręcone że powinni trafić za to do sądu. Zmuszanie i wywieranie presji do łamania tacha. Brak pauz na planingach. Wszystko na czas i to chory czas. Np. Początek pracy o 05:00 a zaladunek już o 05:02 haha. Masz 2 minuty żeby wyjechać z bazy, pojechać na magazyn, ustawic się pod rampa, isc do budynku i się zalogować i zacząć ładować! Chore i tak że wszystkimi czasami. Nie realne czasy na załadunki, rozładunki, dojazdy itd. Nie biorą pod uwagę czasu na ustawienie się pod miejsce rozladunku pod sklepami, a wierzcie mi są takie miejsc że nawet nie pomyślicie by tam wjechac ciezarowka. Często tak jest. Nie ma zaplanowanego czasu na tankowanie itd. Generalnie powinni opisać ich w mediach i powinni trafić do sądu za to jak traktują ludzi, narażają kierowców bo tu ciągle walka z czasem i żze stresem a przez to się robi niebezpieczna. Dużo i długo by opowiadać. Nie słuchajcie głupich ludzi którzy zachwalają i jaka to super praca. Jak ktoś chce być traktowany jak niewolnik, ryzykować to niech przyjdzie i spróbuję, a sam się przekona. Ja popracuje jeszcze trochę przez kredyt i uciekam. Szkoda zdrowia i życia. Pracuje w oddziale Tilburg
~MadMiktheBull
Mnie tam przekręcili na ostro, nie chce mi się nawet pisać o tych dziadach
~silv7r
Tutaj koleś twierdzi: s://www. youtube. com/watch?v=vj4B-aFr l5A&t=668s
, że za 2/2 ma 3300-3500 netto na umowie (nie na ZZP). Sam widziałem jak wysyłał scrinna na jakimś forum listek płacowy, że 150 godzin dostał 4300 brutto i to było z 3700 netto. Oczywiście mówił, że ma diety 52 euro dziennie za spanie w kabinie więc w sumie 600- 650 z samych diet. No ale słyszałem, że problem duży jest by dostać te diety za spanie w kabinie więc jak to w końcu jest dlaczego jedni mają a drudzy nie? Bo jeżeli dostało by się te 600 diety to 2400 wydaje mi się, że jest realne zarobić 3 koła na.ając po 13-15 godzin dziennie. Więc 3 koła z dietami można by realnie zarobić. No ale ten koleś twierdzi, że ma 3300-3500 netto? i, że robi średnio po 13 godzin. Teoretycznie wszystko się zgadza. Jeśli firma płaciła by za nadgodziny w tygodniu 130 % soboty 150 % i tak dalej. Ale czy faktycznie tak jest? że jak zrobisz ponad np. 40 godzin w tygodniu to resztę masz jako nadgodziny 130 %? To nadgodziny w sobotę by wychodziły by z 200 % normalnej stawki. Czy faktycznie tak przestrzegają? Nie ucinają za jakieś pauzy itp.? Ogólnie bardzo ciężko mi w to uwierzyć, że można mieć grubo ponad 3 koła euro za 2/2 w nawet za za.l na dystrybucji po 13 godzin. Czy, żeby mieć takie siano to trzeba robić po 15+ godzin? (podobno w Holandii bardzo mało jest kontroli). Co o tym myślicie? Naganiacz zwykły jakiś? Czy może te diety to tylko na zachętę np. na rok? Czy . po 15+ godzin?
~silv7r
Tutaj koleś twierdzi: s://www. youtube. com/watch?v=vj4B-aFr l5A&t=668s
, że za 2/2 ma 3300-3500 netto na umowie (nie na ZZP). Sam widziałem jak wysyłał scrinna na jakimś forum listek płacowy, że 150 godzin dostał 4300 brutto i to było z 3700 netto. Oczywiście mówił, że ma diety 52 euro dziennie za spanie w kabinie więc w sumie 600- 650 z samych diet. No ale słyszałem, że problem duży jest by dostać te diety za spanie w kabinie więc jak to w końcu jest dlaczego jedni mają a drudzy nie? Bo jeżeli dostało by się te 600 diety to 2400 wydaje mi się, że jest realne zarobić 3 koła napiepszaj*c po 13-15 godzin dziennie. Więc 3 koła z dietami można by realnie zarobić. No ale ten koleś twierdzi, że ma 3300-3500 netto? i, że robi średnio po 13 godzin. Teoretycznie wszystko się zgadza. Jeśli firma płaciła by za nadgodziny w tygodniu 130 % soboty 150 % i tak dalej. Ale czy faktycznie tak jest? że jak zrobisz ponad np. 40 godzin w tygodniu to resztę masz jako nadgodziny 130 %? To nadgodziny w sobotę by wychodziły by z 200 % normalnej stawki. Czy faktycznie tak przestrzegają? Nie ucinają za jakieś pauzy itp.? Ogólnie bardzo ciężko mi w to uwierzyć, że można mieć grubo ponad 3 koła euro za 2/2 w nawet za zapierd*l na dystrybucji po 13 godzin. Czy, żeby mieć takie siano to trzeba robić po 15+ godzin? (podobno w Holandii bardzo mało jest kontroli). Co o tym myślicie? Naganiacz zwykły jakiś? Czy może te diety to tylko na zachętę np. na rok? Czy zapi*rdala po 15+ godzin?
~robert
Kolego nie pchaj się w to bagno, może i jest to możliwe zgarnąć taką kasę za 2/2. Tyle że tacho to abstrakcja, jazda po 7 dni w tygodniu i płacą za godziny jak im się podoba.
~silv7r
~robert no ale rozwiń dokładnie proszę to co mówisz. Byłeś zatrudniony w tej firmie? Odział oddziałowi nie równy przecież może być. Komu płacili za te diety a komu nie płacili diet? Jak za 3500 euro to przeginanie lekko tacho można przymknać oko jak tam nie ma kontroli (oczywiście wiem z czym to się teortycznie wiąże) . 13 godzin może na legalu pracować nie przegniesz czasu jazdy na dystrybucji. Chyb, że naprawdę przeginają czas pracy i jakieś chore godziny pracy typu 15 godzin plus i tak dalej. Ale nie wieże, że ktoś normalny był w stanie wytrzymać ponad 15 godzin na dystrybucji dzień w dzień.
~silv7r
jazda po 7 dni w tygodniu? i to przechodzi w dużej firmie transportowej? ?? u małego dziada to rozumiem ale w korpo? ?? to po ile godzin oni dziennie tam pracują XD??
~Obecnie tu pracujacy
Od ostatniego mojego postu trochę się zmieniło, niestety na gorzej. Nie uwierzę ze tyle jakiemus gościowi płacą netto ze spaniem. W Tilburgu nie płacą w ogóle za spanie w aucie. Kilkadziesiąt kierowcow śpi co noc w autach i nie ma złamanego grosza za to. Nie wiem jak jest w innych oddziałach, ale jak tu tak jest to wydaje mi się że gdzie indziej podobnie. To po 1. Po 2 teraz AH głównie robi plany i zapomnijcie o wielu godzinach. Jest porażka. W tamtym miesiącu pracowałem średnio 9h dziennie. Ten zaczyna się podobnie. Dziś i jutro pracuje po 6. Nie wiem czy w ogóle 2 tys euro wyjdzie na wypłatę. Raczej w to mocno wątpię. Jest za dużo kierowcow i muszą co mają dzieci na więcej osób. Z kim bym nie rozmawiał na bazie to każdy mówi podobnie, że mało godzin mają. Kilka osób poważnie mysi nad zmianą pracy. Euro stoi slabo i ciężko teraz przekroczyć 100h na 2 tygodniach. Tak stało się od zeszłego miesiąca i trwa póki co do dziś.
~Obecnie tu pracujacy
Silv7r popraw ink bo nie nie dziala
~Zzxzzx
Tilburg nigdy nie płacił za spanie w samochodzie bo jesteś na bazie !!. Idź na Brede, Pijnacer tam płacą za spanie w samochodzie
~robert
~Obecnie tu pracujacy
Ja robię w tej firmie obecnie. Powiem tak. Dramat jest! Owszem coś idzie zarobić, ale nawet nie wyobrażacie sobie ile zdrowia i nerwów tutaj zostawicie. Mega problem ze spaniem. Jak dostaniesz kontener do spania to codziennie masz inne auto, które trzeba sobie szukać. Czasem jest na bazie, czasem na magazynie do którego sam musisz się dostac i po skończonej ciężkiej pracy zostawiasz go w tym samym miejscu i idziesz na baze. Zazwyczaj auta nie mają naczep. Więc sobie musisz szukać. Mało która jest sprawna w całości, tak jak i auta. Szkoda zgłaszać im ustarki bo i tak nie naprawia. Chyba że staniesz na ulicy to wtedy muszą się zainteresować. Generalnie jesteś numerem na który mają wywalone. Jak masz pauze to potrafią zabrac ci nocleg i dać komuś innemu a ty rób co chcesz. Okradają na pauzach dziennych ktore fikcyjnie robisz na tacho a w tym czasie masz reczny rozladunek na sklepie. Trzeba się szarpać z nimi co miesiąc. Jak podskoczysz to kary ciągle w postaci dnia wolnego lub praca na 4-5h. Robota ciężka. Załadunki ro rozładunki robisz sam. Czasy tak wykręcone że powinni trafić za to do sądu. Zmuszanie i wywieranie presji do łamania tacha. Brak pauz na planingach. Wszystko na czas i to chory czas. Np. Początek pracy o 05:00 a zaladunek już o 05:02 haha. Masz 2 minuty żeby wyjechać z bazy, pojechać na magazyn, ustawic się pod rampa, isc do budynku i się zalogować i zacząć ładować! Chore i tak że wszystkimi czasami. Nie realne czasy na załadunki, rozładunki, dojazdy itd. Nie biorą pod uwagę czasu na ustawienie się pod miejsce rozladunku pod sklepami, a wierzcie mi są takie miejsc że nawet nie pomyślicie by tam wjechac ciezarowka. Często tak jest. Nie ma zaplanowanego czasu na tankowanie itd. Generalnie powinni opisać ich w mediach i powinni trafić do sądu za to jak traktują ludzi, narażają kierowców bo tu ciągle walka z czasem i żze stresem a przez to się robi niebezpieczna. Dużo i długo by opowiadać. Nie słuchajcie głupich ludzi którzy zachwalają i jaka to super praca. Jak ktoś chce być traktowany jak niewolnik, ryzykować to niech przyjdzie i spróbuję, a sam się przekona. Ja popracuje jeszcze trochę przez kredyt i uciekam. Szkoda zdrowia i życia. Pracuje w oddziale Tilburg.

Wszystko to prawda co tu kolega pisze. Chyba tylko bardzo trudna sytuacja życiowa zmusza ludzi do pracy w tej firmie i to i tak nie na długie lata.
~Swir.
Szkoda tego czytac. Gulden wie jak z psami, donosićielami postwpowac. Gnojc polskiego pana koerwfce.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.225.173

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels