ID: 279500
Nie potrzeba czarodziejskiej różdżki żeby kierowców było więcej
ID: 279500
ID: 279500
MAOBI Group oraz ASMO Solutions przygotowały raport „Praca kierowcy zawodowego w Polsce. Ocena sytuacji. ” Podjęto w nim próbę diagnozy niedoboru kierowców oraz wskazano kierunki działań, których podjęcie może zredukować lukę kadrową.
MAOBI Group oraz ASMO Solutions przygotowały raport „Praca kierowcy zawodowego w Polsce. Ocena sytuacji. ” Podjęto w nim próbę diagnozy niedoboru kierowców oraz wskazano kierunki działań, których podjęcie może zredukować lukę kadrową.
~etransport.pl
Posty (21)
~Gnot | Ale .ly jakbym zarabiał normalne pieniądze jak kiedyś to bym wrócił do zawodu a tak to zarabiam lepsza kasa w koszuli | |||
~Gnot | Bzdury totalne | |||
~Gnot | Dodam że w nocnej | |||
~Gnot | Przeżywam to bardzo ciężko | |||
~Gnot | Chyba wypiere tą koszulę nocną | |||
jacek-kuba
| Kolejne opracowanie za miliony usd? ?? Panowie docenci za masło. Podpowiem -Kasa, parkingi, infrastruktura, bezpieczeństwo, normalny czas pracy, normalne załadunki i rozładunki w firmach zarządzanych przez półgłówków w rurkach. Tyle na początek z punktu widzenia pracownika. Druga kwestia to temat prowadzenia firmy transportowej. Uregulowanie raz na zawsze terminów płatności, odpowiednie prawo i jego przestrzeganie -którego nigdy nie było. Sprawy podatkowe, zusowe, bankowe. Zdecydowane karanie złodziejstwa w całej branży. Odpowiednie przepisy dotyczące konkurencji w unii. TSL to nadal największe zbiór kombinatorów, bezprawia i oszustwa. Na koniec szkoły średnie ze specjalnością kierowca czy spedytor. Nawet płatna, gdzie młody człowiek ma pojęcie o kwestiach prawnych, zna przynajmniej 2 języki obce, wychodzi ze szkoły z kwitami i minimalnym doświadczeniem. Trzeba kształcić profesjonalistów. Ta branża opiera się głównie na amatorce i złodziejstwie. | |||
jacek-kuba
| Naturalnie kształcenie na poziomie szkoły średniej -budowy i wdrożenia pojazdów autonomicznych, elektrycznych, zautomatyzowania magazynów-to już są tematy których nie ominiemy. | |||
Dannyk24
| Szkoda, że nigdzie nie napisali, że trzeba kierowcy dobrze dać zarobić, to będzie więcej chętnych za fajere. | |||
~Kris | Jacek wymieniłes tyle spraw że od razu wiadomo że nic się nie zmieni. Bo to by trzeba polskę zaorac i na nowo budować. Więc nie ma co się spinać bo wiadomo ze chooojem wisły nie zawrócimy i nic się nie zmieni. | |||
~Kris | Ze zacytuję klasyka. Głowa psuje się od góry | |||
jacek-kuba
| Oczywiście, że nic się nie zmieni. My się ewidentnie cofamy i tutaj nie mam wątpliwości. Chciałem jedynie udowodnić, że żadne raporty za miliony, nie są potrzebne. Produkują je fircyki, bez jakiejkolwiek wiedzy. Zainteresowani jedynie ćpaniem, chlaniem, żarciem, kopulowaniem i złodziejstwem. Dla takich ludzi jako ratunek widzę jedynie bat, pole bawełny i głodówka. Reasumując, przestać pieprzyć i najpierw przestrzegać prawa -czyli wracamy do punktu wyjścia. Prawa nie ma, ponieważ jest tak ustawiane, żeby kraść. Więc koło się zamyka -cała reszta to bicie piany.. | |||
szatan
| Dannyk24, napisali że kierowcy mają wygórowane oczekiwania. Na czas kryzysu w transporcie mogliby odpuścić z tą mantrą o braku kierowców, bo psują rynek jeszcze bardziej. Gdyby nie sprowadzili tylu Papuasów to stawki byłyby takie że nie trzeba by ich sprowadzać aby transport się opłacał. | |||
jacek-kuba
| Płatność po 2 miesiącach? ?? co to jest w ogóle !!! Polowanie nieustanne na zarobione pieniądze. To dopiero początek. Potem problem z ludźmi, bo albo nie ma ich wcale, albo trafisz na złodzieja, pijaka, idiotę. Potem walka z załadowcą, rozładowcą, walka z serwisem, bo wszystko się sypie w nowym aucie i na koniec okradnie cię ubezpieczyciel, policja itp. Jeszcze wisienka na torcie-zapłacisz podatki od środków których jeszcze nie posiadasz. Pośrodku płacenie jak za woły, za sądy, prawników. różnego rodzaju obciążenia, za skonta, obrotówki i dziesiątki innych złodziei, żeby żyć. . To napędza coraz większą patologię. Do tego obecne stawki i mówiąc szczerze, sytuacja robi się powoli patowa. To tak w wielkim skrócie i w wielkim uproszczeniu. Nawet nie wspominam o wschodnim transporcie i panujących tam zasadach. | |||
jacek-kuba
| Mówiąc zupełnie poważnie, jak zjeżdżą mały biznes do końca. To już tego nic i nikt nie odbuduje. | |||
~Tomek12345 | UE do tego dąży i rudy wysłany do Polski. To jedno. A drugie to zarobki. Tak naprawdę to mamy 20zl na godzinę. Dlatego dużo ludzi dziś rezygnuje z szoferki. | |||
~Tomek12345 | A ten co gada jako pracodawca że transport się nie opłaca to the bill. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Kuzwa. Szukam pracy od poniedziałku. Najpierw majówka, zmęczony. Teraz czechy i znów zmęczony Musze gdzieś znów pojechać aby odpoczac | |||
~Don Kichot z La Manchy | To pewnie Łysy | |||
~miMao | MAO! tylko lekka praca za miliony dziengóf dwa, góra trzy dni w miesiącu zapewni firmom kierowców. Zarobek milon w dwa dni, jazda wokół komina i codziennie pauza 24 gwarantuje firmie zysk. Tylko płacenie kierowcy milionów za nic przyciągnie kierowców. Bedą zarobki w milionach dniówki, bedą kierowcy. | |||
~Nikt | Jak widzę reklamy Asmo przy drogach z ich wynagrodzeniem i czytam w necie o specyfikacji pracy zastanawiam się czemu jeszcze nie zbankrutowali? Czyby jakieś drivery z Uzbekistanu i ościennych tą firmę utrzymują? | |||
~Janusz Drajver | I gitara, im więcej kierowcow zneichece do zawodu tym więcej ofert będzie dla mnie. Dziadygi będą się o mnie biły jeszcze bardziej a jak tylko któryś sapnie delikatnie to cyk kluczyki na stół i kolejny Dziad. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.