ID: 247306
Holendrzy zaostrzają kary za manipulacje
ID: 247306
ID: 247306
Dzięki podwyżce mandatów za oszustwa związane z tachografami, holenderski rząd chce ukrócić ten proceder, zwiększając tym samym bezpieczeństwo na drodze. Zgodnie z zapowiedzią zmiany mają wejść pod koniec bieżącego roku.
Dzięki podwyżce mandatów za oszustwa związane z tachografami, holenderski rząd chce ukrócić ten proceder, zwiększając tym samym bezpieczeństwo na drodze. Zgodnie z zapowiedzią zmiany mają wejść pod koniec bieżącego roku.
~etransport.pl
Posty (13)
~Jan Pospolity | Trzeba być niespełna rozumu żeby w dzisiejszych czasach przy tylu ofertach pracy i takich konsekwencjach ryzykować i tyrac na dziada!!! | |||
~Pawlo | Połóż się i leż zasrancu. | |||
~Real | Niestety wielu dziadów posiłkuje się w ten sposób. A pseudokierowcy używają tego. | |||
~Jan Pospolity | Pablo ja sasraniec będę leżał a ty dziad będziesz za to płacił! | |||
~Gucio | Brawo Holandia popieram w 100%. Takie przepisy powinny, być w całej UE, nie ma litości dla dziadtransów i kierowców kombinatorów. | |||
ninobzik
| Tylko ciurma albo gułag jest w stanie rozuma polskiego gumofca nauczyć. | |||
~Tomek | Te kary dotyczą tylko obywateli nowej unii. Wiem jak oni traktują swój transport. Na wszystkie przewinienia patrzą z przymrużeniem oka nie tak jak nasi. | |||
faq
| Nasi znają tylko polski to co tu się dziwić... | |||
~kierowca | Karać tych de*ili i frajerów za kombinacje przy tacho !!Niech kupią sobie furmanke i wożą gnój... propozycja pracy dla... mutanta Pawło !!! | |||
Ł ysy
| Może najwyższy czas na zmianę bezsensownych przepisów?Nie mają żadnego przełożenia na rzeczywisty świat. Paru idiotów, którzy nie mieli zielonego pojęcia o specyfice transportu stworzyło przepisy, które zamiast zwiększać bezpieczenstwo na drodze wręcz generują niebezpieczenstwo. Ograniczenie jazdy do 9 lub 10 godzin powoduje jazdę na odcieńciu. Generuje tysiące bardzo niebezpiecznych zdarzeń z udziałem kierowców pędzących z wariacką prędkością, aby zdążyć w określonym przez przepisy czasie. Przymusowe odpoczynki przynoszą wypoczęte auto i zmęczonego kierowcę. Może warto wreszcie pomyśleć nad podmiotowością kierowcy. Nikt lepiej od niego nie zna stanu jego organizmu. Wystarczy wprowadzić przepis:limit tygodniowy godzin jazdy -45 godzin. Przymusowa pauza dzienna ciągła 8-9 godzin. Niech kierowca, człowiek rozumny, nie małpa sam określa jak chce pracować. To tyle. Unijnym idiotom mówimy głośne spier da laj. Bandytom drogowym wiecznie niewyspanym mówimy to samo. | 1 | ||
MANnalegalu
| Musza dzialac. ich rynek zalalo transportowe dno-rumuny. poloczki. litwa i inne kitajce... najglupsi z najglupszych... a u nas 7tys i na drugi dzien znowu to samo. smieja sie i jada dalej | |||
~Gucio | 2019-11-21 09:13:16 To co kolego napisałeś nie jest głupie, tylko widzisz jakby to miało nie wyglądać chodzi o wyeliminowanie z rynku nieuczciwej konkurencji, bo właśnie przez takich cierpią Ci normalni przewoźnicy i kierowcy. Jak możesz konkurować z przysłowiowym Mietkiem (imię przypadkowe, bez obrazy), gdzie jego zestawy śmigają na wyłącznikach itp. Przez takiego delikwenta tracisz Ty, bo jesteś uczciwy i chcesz ten biznes prowadzić jak człowiek. Jak wyeliminujemy z rynku takich cwaniaków, to i spedycje będą musiały inaczej pracować, będą musiały planować pracę tak jak powinno być, a nie kombinacje. To samo wszelkie magazyny będą musiały planować swoje zał/rozł w odpowiednim czasie (jestem za wprowadzeniem kar finansowych dla takich firm za ociąganie zał/rozł, zaczną płacić, to nauczą się organizować pracę, a nie robić z naczep magazyny). Pytanie czy to jest możliwe, myślę, ze tak kwestia odpowiednich regulacji i przepisów, oraz wysokich kar by te kombinowanie było nieopłacalne. | |||
~Buli | W Polsce 3 miesjące zabrane prawko I do 30 tyś kary za manipulacje jak teraz hopeczki? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz