ID: 201974
Branża transportowa, generująca 10% PKB, zatrudniająca pół miliona osób, zaczyna odczuwać braki kadr
ID: 201974
ID: 201974
Nie chodzi tylko o te dotyczące pracowników magazynowych, ale także kierowców. O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy Pawła Trębickiego, Dyrektora Zarządzającego w spółce Raben Transport.
Nie chodzi tylko o te dotyczące pracowników magazynowych, ale także kierowców. O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy Pawła Trębickiego, Dyrektora Zarządzającego w spółce Raben Transport.
~etransport.pl
Posty (72)
~pupu | Kierowców nie brakuje, dziś nawet sprzątaczka ma uprawnienia, przychodzą, widzą jaka to gó. wniana mało płatna robota i odchodzą. Jeśli stawki pójdą w górę to, te sprzątaczki siądą za kierownicę. | |||
~onkjo | Ale idiotyczny tekst, że lejce kosztują aż !!! 10. ooo zł. Czyli temat "wykształcenia" jest do odrobienia w ciągu 2-ch miesięcy. To może teraz, żeby było sprawiedliwie autor poda cyfry - ile kosztują inne kierunki "studiów" w przeliczeniu na ilość wypłat? To może być całkiem ciekawe zestawienie. | 1 | ||
~onkjo | raben - intratne warunki pracy... buhahhaha, hehehehe ale jaja ! | |||
~onkjo | To może teraz dla podniesienia powagi sytuacji "psiefoźnicy" rabenowscy rzekną słówko o tym miodku. | |||
~xxxx | raben - intratne warunki pracy... buhahhaha, hehehehe ale jaja ! No przecież swoim magazynierom płacą pensje nie diety. | |||
~mariusz_kierowca | Młody człowiek ma gdzieś pracę po 13, 15 godzin kiszenie się w budzie często bez dostępu do toalety, gonitwę i odpowiedzialność, życie bez życia. Młody człowiek woli wyjechać zagranicę i robić czy to na magazynie, czy na produkcji, budowie bo odwali swoje 8 godzin i ma często dużo większą kasę niż szofer, chce więcej to pociągnie nadgodziny. Śpi w normalnym codziennie łóżku, może prowadzić normalne życie towarzyskie, rodzinne a że na obczyźnie to nie taki dyskomfort jak życie 4 tygodnie w budzie za 1350 złotych polskich a reszta pod stołem! | |||
~Mikkele | Zacznijcie traktować kierowców z szacunkiem! Kierowców nie brakuje tylko ludzie wolą iść jezdzić wózkiem widłowym za trzy tysiące niż jezdzic za pięc na zachód. pracownicy sa notorycznie okradani z przysługujacych im płatnosci. Mam 38 lat i 10 lat doświadczenia. Wolę pracowac w niemieckiej firmie która odprowadza składki od całości wynagrodznieia. A generalnie to całą tą szoferkę mam w d... pie. Młodzi ludzie maja wywalone na te niewolnictwo wolą poleżec w cieniu miec mniej ale w domu. | |||
KapitanNemo
| "W branży przyjęło się, iż znaczna część wynagrodzenia kierowcy - prawie 190; stanowią należności związane z podróżą służbową tzw. diety. Podstawę emerytalną w takim przypadku stanowi wyłącznie niskie wynagrodzenie podstawowe. W trosce o mniej lub bardziej odległą przyszłość swoich Pracowników, Raben Transport stosuje odwrotne proporcje. 190; wynagradzania stanowi część podstawowa oraz premia regulaminowa objęta składką ZUS, wliczana do podstawy urlopowej. " Znaczy z dietami 8000 (uśredniłem między 9000zł a 7000zł). Znaczy 3/4 = 6000zł podstawy. ZAGWARANTUJCIE w umowie o pracę 6000zł brutto podstawa +2000zł czegoś tam, a od chętnych do pracy nie opędzicie się. Ze mną włącznie. Chyba Rabena poniosła fantazja. Gdybym w Kwietniu, gdy poszukiwałem lepszej pracy taką propozycję usłyszał, to już byłbym kierowcą w RABENIE. Niestety, prawda jest zupełnie inna. Ale każdy ma swój rozum. Można spróbować. Tyle że efekt będzie taki sam jak wszędzie. | -2 | ||
~Ł ysy | Gdzie na widlaku płacą 3000zł za osiem godzin? | |||
KapitanNemo
| Ja nie wiem jak tam realnie wyglądają kwoty wynagrodzenia, lecz 1850 zł podstawa i niejasne warunki otrzymania dodatków, już w czasie tzw. rozmowy kwalifikacyjnej, utwierdziły mnie w przekonaniu, że zamiana papucia na lać nie ma najmniejszego sensu. Taki miód to ja już mam w tej firmie w której obecnie pracuję. | -2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz