Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

OCRK - Podsumowanie roku 2016 i plany na kolejny rok

Utworzona: 2016-12-05


Obecnie obsługujemy ok. 2200 firm transportowych. W 2016 roku do grona Klientów dołączyło ponad 600 firm chcących zadbać o swoje bezpieczeństwo i poszukujących sprawdzonych rozwiązań.

W 2016 roku wiele się wydarzyło w branży transportowej, jak również w zakresie usług OCRK. Oczywiście miało to związek z wprowadzeniem płacy minimalnej przez kolejne państwa europejskie. W dalszym ciągu trwają kontrole niemieckiej płacy minimalnej, pojawiają się również kontrole przewoźników w zakresie przestrzegania Ustawy Loi Macron we Francji. Eksperci OCRK pomogli już w kilkudziesięciu postępowaniach kontrolnych i prowadzą kolejne. Zapewnienie reprezentanta na terenie Francji oraz zabezpieczenie Klientów było dla nas sprawą priorytetową, a dzięki natychmiastowej reakcji kierowcy naszych Klientów mogli wyruszyć w dłuższe trasy obejmujące Francję już w czerwcu.

We wrześniu odbyła się ogólnopolska konferencja pt.: „Szacowanie ryzyka w transporcie”, organizowana wspólnie przez OCRK, Inelo oraz Truck&Business, która odniosła niewątpliwy sukces. Ponad 200 uczestników wysłuchało kilkunastu wykładów wielu znakomitych prelegentów, mówiących o bieżących sprawach ważnych dla branży.

Portfel Klientów w 2016 roku


Obecnie obsługujemy ok. 2200 firm transportowych W 2016 roku do grona Klientów dołączyło ponad 600 firm chcących zadbać o swoje bezpieczeństwo i poszukujących sprawdzonych rozwiązań. Patrząc na wielkość firm, naszymi klientami są przewoźnicy posiadający od 1-2 pojazdów o dmc powyżej 3,5 tony, aż po przedsiębiorstwa liczące tabor kilkudziesięciu czy kilkuset pojazdów.

Nowości 2016


W 2016 roku wprowadzona została nowość - automatyzacja telefonu interwencyjnego, z którego korzystają kierowcy naszych klientów w trudnych sytuacjach i pod którym są dostępni Eksperci OCRK.

Stworzyliśmy automatyczne powiadomienia mailowe, które otrzymuje właściciel firmy transportowej o tym, w jakich sprawach i kiedy z usługi korzystają zatrudnieni przez niego kierowcy. Pozwala to na bieżący podgląd w to, jakie sytuacje sprawiają największe trudności kierowcom.

Mijający rok to także rozwój programu OCRK Plus, wdrożonego w 2015 r, służącego m.in. do przesyłania danych i pobierania raportów. Na dzień dzisiejszy z rozwiązania korzysta ponad 70% naszych klientów.

Plany na 2017 rok


W 2017 roku planujemy poszerzyć zakres naszych usług o ofertę dla transportu międzynarodowego do 3,5 tony, co pozwoli na skorzystanie z pomocy OCRK kolejnej grupie firm transportowych. Zapotrzebowanie rynku na rozliczanie czasu pracy kierowców busów wzrosło w związku z płacą minimalną wprowadzaną w kolejnych państwach Unii Europejskiej, dlatego chcemy dać możliwość zabezpieczenia interesów również firmom posiadającym transport do 3,5 tony, łącznie z dostępem do reprezentanta na terenie Francji i wsparciem ekspertów OCRK.



Do ulubionych


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels