Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Opinia International Spedition Muller na temat restrykcyjnych przepisów we Francji

Utworzona: 2016-09-26


W zeszłym roku Francja i Belgia wprowadziły zakaz realizowania 45 godzinnych odpoczynków w kabinach przez kierowców. Czemu ma służyć takie działanie?

Oczywiście to walka z firmami transportowymi ze Wschodu Europy, a w szczególności z Polskimi ponieważ to Polska jest liderem przewozów międzynarodowych w Europie. W mediach pojawia się wiele dyskusji na temat czy Francja i Belgia mogą postępować w taki sposób, z tego co nam wiadomo obecnie toczy się postępowanie w tej sprawie w Brukseli, a praktyka pokazuje że nasi Przewoźnicy i ich kierowcy byli karani mandatami za realizowanie 45 godzinnych odpoczynków w kabinach swoich samochodów.

Dla Spedycji Muller stanowi to duży problem ponieważ nasi Przewoźnicy realizują dla nas dużo przewozów na tak zwanych „przerzutach” tzn. samochody wyjeżdżają z Polski na minimum 2 - 3 tygodnie, bez zjazdu realizując przewozy pomiędzy zachodnimi krajami Europy Zachodniej. Krajami w których gównie realizujemy przewozy to Niemcy, Francja, Włochy. Po kilku mandatach nasi przewoźnicy nie chcieli jeździć do Francji.

Muller wypracował sposób jak pomóc swoim przewoźnikom w realizowaniu przewozów we Francji i unikaniu problemów związanych z odpoczynkiem w kabinie. Rozmiar naszej działalności pozwolił w naszych sześciu parkingach z magazynami wygospodarować miejsce na kilka pokoi noclegowych dla kierowców, na miejscu znajdują się także łazienki z prysznicem, telewizor i kuchnia.

Tylko naszym przewoźnikom udostępniamy te miejsca noclegowe nieodpłatnie. A najważniejsze jest że po odpoczynku w naszych pokojach wystawiamy oświadczenia o odpoczynku w hotelu które są honorowane przez francuskie służby.

Muller
Do ulubionych


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels