VAT POLSKA Sp. z o.o.

INSTALACJA HHO+REAKTOR PAROWY OSZCZEDAM 40% ON
ID: 98909

WITAM WSZYSTKICH
ZASTOSOWAŁEM W MOIM SAMOCHODZIE IVECO DAILY 2, 3 DIESEL FURGON MAXI DWIE INSTALACJE HHO ( NA WODÓR )
ORAZ REAKTOR Geet Pantone ( NA PARĘ WODNĄ )

MOJA INSTALACJA ZBUDOWANA JEST Z DWÓCH ELEKTROLIZERÓW ( SUCHA CELA ) SAM ZMONTOWAŁEM KOSZT OK 300 ZŁ
PWM ( POTENCJOMETR ) OK100ZŁ KUPIONY NA ALLEGRO
ZAWÓR ZWROTNY ORAZ ŁAPACZ PŁOMIENIA ACETYLENOWY OK 100ZŁ
BUBLER ( ZBIORNICZEK WYRÓWNAWCZY )
AMPEROMIERZ Z BOCZNIKIEM OK 30 ZŁ
ZABUDOWAŁEM RÓWNIEŻ DRUGI ALTERNATOR JEDEN DAJE ZA MAŁO PRĄDU
CAŁA INSTALACJA WYTWARZA OKOŁO 5L WODORU NA MINUTĘ POBUR PRODU OK 50 AMPER

WYGLADA TO MIEJ WIECEJ TAK

://www. youtube. com/watch?v=LMvJVwfN TGg&feature=mfu_ in_order&list=UL

DRUGA INSTALACJA TO AUTO NA PARĘ WODNĄ GeetPantone

TRUDNE TO DO WYTŁUMACZENIA ALE PROSTE WBUDOWIE
SPALANIE WODY OK 2L NA 100 KM ( OCZYWIŚCIE REGULUJE TYM JAK CHCE )
KOSZT OKOŁO 200 ZŁ
TU JEST SCHEMAT

://www. elektroda. pl/rtvforum/topic494 917-120. html

://www. youtube. com/watch?v=JuquiVJU Z_0&feature=rela ted


IVECO PALIŁO MI MINIMALNIE NA TRASIE (AUTOSTRADY ) 8, 7L/100KM
PO ZASTOSOWANIU HHO SPALANIE 6, 5 L/100KM

HHO + REAKTOR Geet Pantone SPALANIE 5, 2/100KM


TO SIE OPŁACA

PS. NIE WIEM CZY SILNIK NA TYM UCIERPI CZY NIE NA RAZIE ZROBIŁEM 15000 KM

JAK COS TO PISZCIE nordautoruda@gmail. com

~RAFAŁ RUDA SLASKA
*.rudaslaska.vectranet.pl

Eurotrailer Sp. z o.o.

Posty (131)

~Użytkownik
2013-01-24 01:12:23
Jedyny dobry generator i co najważniejsze sprawdzony to ten z linku poniżej
://youtu. be/L12aKnh1HnU
~Tomek
2013-06-11 10:45:12
jezeli ktos nie wierzy w oszczednosci po zalozeniu HHO, niech zamowi na testy na stronie www. autonawode. eu daja na 30 dni. Ja zalozylem do MB Sprinter 2, 9 diesel -5 litrow oszczednosci.
pozdrawiam, Tomek
~savage
2013-06-11 12:10:16
Tak. A z rury wydechowej leje się woda, a może spyrol.
~Pies naŁysych
2013-06-11 12:36:47
~savage,... CZYM WIĘCEJ ZPALISZ PALIWA TYM WIĘCEJ ZAPŁACISZ PODATKU, AKCYZY... PO CO? ABY UTRZYMYWAĆ TE NIEPOTRZEBNE ELITY POLITYCZNE, DZIAŁAJACE WBREW OCZEKIWANIOM WŁASNYCH WYBORCÓW DĄŻĄCYCH DO TAŃSZEGO I WYGODNIEJSZEGO ŻYCIA?
~Pies naŁysych
2013-06-11 12:41:36
Technologie umożliwjające spalanie samochodów na poziomie 2 l/100m Były Wymyślone jakieś 40 lat temu... Robi się wszystko aby te Technologie nie ujrzały światła Dziennego, Dlaczego?...


Bo w Paliwie jest 50% Akcyzy dla Darmozjadów, To Następny Utajniony Podatek Wbrew Oczekiwaniom Wyborców Którzy Oczekują TYlko Jednego, Tańszego i Wygodniejszego ŻYcia, NIE PODATKÓW!!!
~Pies naŁysych
2013-06-11 12:48:02
Jest to Forma Utajnionego Wyzysku, pod Płaszczykiem Fikcji jaką jest Przekupna i Sterowalna Elastycznie Demokracja, Czym większa ilość Decydentów, tym wieksza Możliwość Manipulacji, Przekupstewa, Kumoterstwa, Kolesiostwa... Demokracja jest Najbardzie Przekupną Formą Władzy, To Matematyka... Czym większa ilość Decydentów, tym Prawdopodobieństwo Manipulacji i Przekupstwa Wieksza, To Natura Ludzka... Prymitywny Instynkt Zachowawczy!!!
~savage
2013-06-11 13:11:25
W tym wątku rozpatrujemy aspekt techniczny. a politycznie to się zgazdzam
~Pies na Łysych
2013-06-11 13:22:39
Dlatego Trzeba Promować Każde Rozwiązanie Techniczne które Pozwoli na Odizolowanie się od Nadmiernych Zapędów Nieuczciwych Decydentów do Zagarnięcia Naszych Pieniędzy...
~Pies na Łysych
2013-06-11 13:25:09
Już Powiązanie LPG z HHO Istnieje... A to są Olbrzymie Oszczędności i Odsunięcie Naczelnych Poborców Skarbowych (Złodzieji) od Naszej!!! Kasy...
alfatrans1
2013-06-15 23:30:22
to jest bajka ze obniży spalanie. zasada zachowania energii się kłania z fizyki - praw natury nie przeskoczysz. skoro potrzeba więcej energii na wytworzenie wodoru niż otrzyma się go ze spalenia go (istnieją straty w układzie) to jakim cudem samochód będzie lepiej jeździł... No chyba ze pogorszy się skład mieszanki ale to przy większym przebiegu głowica do remontu... czasem chwilowa oszczędność daje wyższe koszta w dalszej eksploatacji
~Darek
2013-07-13 21:50:55
Czytałem wiele for i opini i nikt mnie nie przekonał.

1. Za zwolennikami często się kryją sprzedawcy nie ma co wierzyć.
2. Wiadomo że nie jest to perpetum mobile ale teoria że nie jest to perpetum bo wkłądając ilość energi nie możesz wyciągnąć więcej nie ma tutaj zastosowania. Bo teoretycznie energia potrzebna jest to wyizolowania paliwa które już istnieje a nie jest wytwarzana z niczego.
3. Wchodzi w grę porównanie kosztów zurzytego prądu do zysku energi w wodorze. Ale czyste obliczenia tutaj mogą nie mieć zastosowania. Wydaje mi się że trzeba to sprawdzić w praktyce jak to wygląda. Może to poprawiać wydajność silnika.

Z tego powodu że wymiana poglądów nikogo do końca nie przekonuje proponuje test. Dwie osoby które twierdzą że tworzą takie instalacje i dają oszczędność + dwie osoby które teoretycznie całkowicie temu przeczą. Podkreślam że jestem osobą całkowicie postronną. Nigdy nic wspólnego z HHO nie miałem. Proponuje założenie tego do mojego starszego samochodu przy świadkach z kamerą. Wcześniej mogę wykonać test spalania albo nawet kilka. Potem kilka testów na tej samej trasie z HHO i podliczenie kosztów. Samochód prosty Opel Astra 1. 6 8V z LPG. Jazda mieszana 8l paliwa lub 10 l gazu. Trasa ok 100 km/h ok 8 litrów LPG - minimalny wynik jaki udało sie uzyskać na trasie. Jeśli zejdziemy do 6 litrów LPG 25% oszczędności przy moim stylu jazdy uznam to za sukces. Zakładam że moc samochodu nie może spaść odczuwalnie jak rówież nie montujemy nic poza HHO. Kto się pisze na test? Żeby nie było 400 zł dokładam do instalacji. Zakładam że całość nie może przekroczyć 1000 zł. Więc jak ktoś chce zakończyć temat na zawsze to proszę dzwonić 884-999-250. Proszę wcześniej pisać sms - dużo pracuje.
~LONGER
2013-08-09 16:22:09
Wg mnie ludzie nie biorą pod uwage najważniejszego faktu :) Woda destylowana jaką się dodaje do zbiorniczka ma wzór H202 czyli bilans energetyczny wychodzi na 0 podczas spalania a nawet nie, bo ten zwiazek jest nie trwaly i powstajenam woda H2O. Lecz najważniejszy jest tu, jeszcze ciekły tlen który dosarcza więcej tlenu silnikowi :) działa jak turbina w dodatku w procentowej w ilości mieszanki powietrza jest więcej tlenu. Silniki nie wykożystuja 100% energi paliwa z wiązań. a czym wyżej zredukowany zwiazek organiczy tym wiecej energii wydziela :) Konceny paliwowe robia wszystko by niedopuscic tego do uzytku:)
~zak
2013-08-23 12:00:18
omg ekspert woda destylowana ma wzór H2O2? woda destylowana to inaczej wyjałowiona, najprościej się ja uzyskuje ze skroplenia pary wodnej. Ale cały czas to woda i jej wzór to H-O-H czyli H2O. natomiast H2O2 to nadtlenek wodoru, jest to niestała substancja która zmienia się w 2x H2O2 -> 2xH2O +O2. LONGER więc o czym ty piszesz?
~Franu
2013-09-08 01:23:08
h2o2 to woda utleniona :) dalej nic nie wiadomo :)
tomco23
2013-09-09 01:07:48
longer na chemii to ty wagarowałeś to wiemy. H2O to woda destylowana czyli czysta chemicznie woda, zas H2O2 to woda utleniona. Dla ciebie najwazniejszy jest ciekly tlen ktory dostarcza wiecej tlenu silnikowi - nie wiem jak chcesz uzyskac ów ciekly tlen skoro ten wystepuje ponizej temperatury -183 st C. Z tym bilansem tez wypisujesz bzdury. Wiec prosze nie "wykozystuj" energii wiazan bo z polskiego tez chyba miales pałe nie wspominajac o chemii.
~Michał S.
2013-09-19 23:17:27
Longer coś tam wiesz lecz nie do końca, ale widzę, że szukasz - to DOBRZE! :) Z H2O2 radzę odpuścić bo to już jazda bez trzymanki. Zakłady chemiczne mogą stosować - chyba (mogę skłamać) do 50% dalej patent ma NASA. Mam na myśli % wody utlenionej. Nie legalnie można zobaczyć ( a nóż Ci się do czegoś dojść) :) Zabawa z tym to może być expres bilet do św. Piotra.
A tak apropos do pełnej krytyki wobec kilku powyższej. Sceptyków i znawców proszę by coś sami wysadzili w powietrze (w ramach rozsądku ) a potem podzielili się wiedzą a nie odczytami z wiki i krytyką.
Powodzenia dla głodnych wiedzy. No i reszty...
Heh
Pozdrawiam Michał S
~anonim
2014-02-22 22:57:37
Witam, zajmuje się montażem takich instalacji, jestem z woj. mazowieckiego lecz dojeżdżam do klienta. Tanio!! zadzwon i zmniejsz zuzycie paliwa! 0 505 312 831
~tomco23
2014-02-26 21:56:59
michal S.
podobno zatezajac pow 70% H2O2 może dojść do wybuchu (przy odparowywaniu wody) powyżej 70% H2O2 było wykorzystywane jako utleniacz w paliwie rakietowym (stosując jakoas skomplikowana metode pozyskiwania) nie slyszalem o stężeniach które przekraczaly 50% w uzyciu przemyslowym (perhydrol) z obawy przed wybuchem, o zadnych patentach nie slyszalem i takowych raczej nie ma
~tomco23
2014-02-26 22:11:13
oczywiście wiedza na podstawie książki G. Bartosza -Druga twarz tlenu - o
~master222
2014-04-04 13:57:19
interesuje mnie montaż instalacji do moich samochodów (Renault master) szukam kogoś kto zajmuje się tym, prosze o kontakt pod nr tel. 601 156 822
~maxsiu
2014-04-12 17:44:57
Prosze o jakis namiar na kogos kto montuje generator mam turbo dizla 2, 2 i chcialbym by ktos to zamontowal moj telefon 796915099 pozdrawiam Artu
~maxsiu
2014-04-12 17:47:27
kto montuje generatory chce to miec turbo dizel 2, 2 tel 796915099 prosze o kontakt Artur pozdrawiam
~dady
2015-04-19 23:36:18
Chetnie zlece montaż takiego generatora.
Woj. maz.
Prosze o te lokazdej porze
tel 601204797
~praktyczny
2015-07-30 13:59:25
nie jestem sceptykiem, ale boje sie wydac tyle kasy, zeby poszla w bloto, notorycznie mi jej brak, do tego stopnia, ze do pracy jezdze autobusem z biletem miesiecznym, bo taniej wychodzi od jezdzenia na gaz o kilka zlotych, oszczednosc 20-30 proc. zadowlolaby mnie w pelni, ale kurde to ryzyko, juz nie wiadomo kto tu pisze prawde, "sprzedawcy paliw" czy "sprzedawcy generatorow",
pomimo sensownej logiki i opisow mam najwieksza watpliwosc co do ilosci produkowanego wodoru, skoro pisze sie wszedzie, ze wystarczy zalac litr wody na 1000 km, a gdzie indziej sie pisze, ze generatory produkuja 1-2 litry wodoru, to mi cholernie nie pasuje, reszta jest ok,
Ci co pisza o perpetum mobile, powinni sie poduczyc, bo nie wiedza chyba co to jest, perpetum mobile to silnik, ktory pracuje na okraglo bez dokladania energii czy pracy z zewnetrznych zrodel, jednym slowem samowystarczalny, a taki generator tego nie zapewnia, bo musimy dodawac chocby wode, no i paliwo, kto wiec tu mowi o perpetum...
co do energii, nie rozumiem skad rozterki, ze energii zbyt malo jest na wejsciu, przeciez energia jest wszedzie, wszedzie nas otacza, nawet w spokojnym czystym powiektrzu, energia drzemie w kazdym atomie, kwestia tylko uwolnienia jej, a w zasadzie przetworzenia, ona nie pojdzie w powietrze, a w zasadzie ostatecznie idzie w powietrze w kazdym procesie i tam pozostaje, jest jej wszedzie pelno, a my "boskie stworzenia" nie umiemy jej w pelni wykorzystac, taki generator, to moze byc sposob na wykorzytsanie jej czastki,
co do wodoru, piszecie, ze lepiej wlac wode, ale woda to tylko sie rozpreza, a wodor to juz paliwo, przeciez jest stosowany w silnikach rakietowych, dlaczego nie zwykle paliwo? bo wodor jest lepszy, wydajniejszy, daje wieksza moc, dlaczego wiec ta odrobinka w silniku nie mialaby pomoc,
nie piszcie o fizyce, malo kto ja naprawde rozumiem, nie znamy jako ludzie wlasciwych praw, znamy tylko to co nam pasuje do obecnej rzeczywistosci, a my zwyyczajnie nie ogarniamy jej
~Frey
2015-10-05 22:53:07
Mozektos potwierdzic skutecznosc? :)
~kiero.
2015-10-05 23:27:24
5 lit/min HHO. Przy 2000 obr/min i pojemnosci 2, 3lit daje porównanie 5 lit HHO do 2300lit powietrza. Oczywiście energia do wytworzenia HHO bierze sie z nikąd. (50 A przy 14, 4V daje 720 W straconej energi elektrycznej co w przeliczeniu na sprawnośc silnika daje około 4 kW. (1L ropy=spalanie idealne daje 12 kW/ Sprawnośc silnika 30%. To mamy 4 kW). Nie mówiac już o sprawności przemiany wody w HHO i dodatkowych srodków chemicznych. Temat wałkowany od kilkunastu lat na różnych forach a dalej sa którzy wierzą w cudowne właściwości. Podobne tematy- magnetyzery powietrza, paliwa, prądnice na magnesach neodymowych, turbinki kowalskiego itp. Jedynie zarobek mają ci co wymyślili owe pseudowynalazki.
autonagar
2015-11-12 13:01:51
Witam
za pomocą wodoru i dwóch innych gazów czyścimy silniki z nagaru, maszyna również wykorzystuje generator HHO jako że wodór to czyste paliwo i bardziej kaloryczne w spalaniu niż benzyna czy ropa.
s://www. youtube. com/watch?v=-hRQZBU7 CqY
s://www. youtube. com/watch?v=9LbGJV_Z 2Q4
Duże oszczędności na częściach a oprócz EGR i FAP czyścimy również zawory i gniazda, końcówki wtrysków, turbinę. - bez demontażu silnika, bez dolewania chemii i wymiany oleju czy filtrów po zabiegu.
~Marcin
2015-12-08 20:24:37
Witam wszystkich forumowiczów.
Od jakiegoś czasu śledzę różne fora i doniesienia o generatorach HHO. Widzę że ta tematyka rozbudza emocje nie mniej niż rozmowy o polityce. A przecież w odróżnieniu od polityków, co do których ludzie już dawo powinni sobie wyrobić zdanie, tutaj wystarczy proste rzetelne doświadczenie. Według mnie żadne opisy spalania w czasie normalnej jazdy samochodem nie będą jednoznaczne. Proponuję więc aby wykonać test na małym agregacie prądotwórczym. Agregat taki bardzo prosto można utrzymać pod stałym obciążeniem. Wystarczyło by więc obciążyć agregat np. piecykiem elektrycznym tak na 60-80% jego mocy. zakładając moc aghregatu 1, 5kW podłączamy piecyk 1kW. Do tego jeszcze symulację obciążenia przez cele HHO. Do prób proponuję jakiś mały generator HHO zasilany zasilaczem od starego komputera. Zasilacze takie dają zwykle kilkanaście amper napięcia 12V i około 30-40A napięcia 5V. Do zasilania generatora proponuję w tym wypadku dać własnie 5V. Będzie ono zupełnie wystarczające, najwyżej trzeba będzi troszkę zwiększyć steżenie KOH w elektrolicie. Zamais zbiornika paliwa podłączyć agregat wężykiem do jakiejś butelki, do której wlewamy ściśle odmierzoną ilość paliwa np. 1l Puiszczamy agregat obciążony 1kW + żarówka 50W jako symulacja celi HHO. Zakładam że taki mały silniczek w zupełności wystarczy zasilać gazem z Generatora HHO zasilanego prądem 10A przy 5V.
Teraz puszczamy agregat w ruch i ze stoperem czekamy aż wypali paliwo. Następnie powtarzamy eksperyment podłączając geherator HHO, a w miejsce żarówki 50W jego zasilanie (zasilacz komuterowy). Odpalamy ponownie i znowu mierzymy czas.
Ja sam na razie niestety nie mam agregatu prądotwórczego, a nie za bardzo też mam gdzie zrobić takie próby, bo mieszkam w bloku.
Myślę jednak że taki eksperyment prowadzony na tym samym agregacie na tym samym paliwie i w tej samej temperaturze dał by jednoznaczną odpowiedź czy HHO wogóle dziala i jakich oszczędności można się spodziewać.
Proszę o opinie na tema mojego pomysłu.
~Frey
2016-01-31 01:23:33
Bujaj sie dalej
~kierowca
2016-05-09 16:59:07
Witam wszystkich, chętnie założę instalację HHO do mojego RENAULTA MEGANE, pod warunkiem że jest to instalacja bardzo wydajna, nie droga i bezpieczna, wszelkie info na maila : sylwester447@interia . pl jestem z woj dolnośląskiego.
pozdrawiam
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.166.179.165

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2016
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce