ID: 213096
Magnum 460dxi wariuje deska rozdzielcza
ID: 213096
ID: 213096
Witam. Mam problem z Renault Magnum 460 DXI
Przebieg cos okolo 950000
Auto wczoraj wrocilo na baze i jak zawsze zostawilem pojazd. Dzis rano probowalem odpalic w celu przestawienia nie moge odpalic. Dzieją sie dziwne rzeczy tj. Po przekreceniu kluczyka na zaplon wszystko jest ok ale po przekreceniu na START, rozrusznik nie kreci, przekazniki "pykaja" ale nic wiecej. Po wyjeciu kluczyka ze stacyjki wszystko na desce rozdzielczej nadal swieci. Po jakims czasie gasnie ale znow zapala sie. Podpiecie do komputera diagnostycznego TEXA tez nie jest mozliwe. Tak jakby kabel byl odlaczony. Brak lacznosci ze sterownikiem pojazdu.
Czy spotkal sie ktos z taka przypadloscia? Moglby mi ktos pomoc rozwiazac ten problem?
Witam. Mam problem z Renault Magnum 460 DXI
Przebieg cos okolo 950000
Auto wczoraj wrocilo na baze i jak zawsze zostawilem pojazd. Dzis rano probowalem odpalic w celu przestawienia nie moge odpalic. Dzieją sie dziwne rzeczy tj. Po przekreceniu kluczyka na zaplon wszystko jest ok ale po przekreceniu na START, rozrusznik nie kreci, przekazniki "pykaja" ale nic wiecej. Po wyjeciu kluczyka ze stacyjki wszystko na desce rozdzielczej nadal swieci. Po jakims czasie gasnie ale znow zapala sie. Podpiecie do komputera diagnostycznego TEXA tez nie jest mozliwe. Tak jakby kabel byl odlaczony. Brak lacznosci ze sterownikiem pojazdu.
Czy spotkal sie ktos z taka przypadloscia? Moglby mi ktos pomoc rozwiazac ten problem?
Posty (45)
300D
| błedy wskoczyły bo komp nie stwierdził obrotów silnika, bo ich nie było. | |||
300D
| na krótko to znaczy zewrzeć śrubkę automatu z górnym zaciskiem rozrusznika... nie wiem czy to umiesz, nie chciałbym mieć cię na sumieniu. | |||
~bustruckcenter | Jeżeli nie można podpiąć kompa to wyciągnij gniazdo diagnostyczne bo pin pewnie się wysunął. Co do reszty to sprawdź główną masę do silnika czy jest cała a jak ok to wiązki wychodzące od kabiny pod maską czy nie zwierają jak coś to dzwoń postaram się pomóc przez przez tel. 730 790 946 | |||
~Jojo | A jak tam akumulatory? | |||
300D
| hej zaraz, wróć... pierwsze co to kostka stacyjki. | |||
~Miesnyjeż | Jeśli masz błąd immo to ja bym zaczął od zamiany kluczyków. O ile oczyeiście posiadasz zapasowy. Myślę też, że jak nie będzie można ustalić przyczyny to szybciej i taniej będzie całkiem wywalić immo. Powodzenia | |||
300D
| To żle myślisz jeżu... znajdż kogoś kto to usunie w takiej reni. A Adam pewnie już śmiga tylko wstydzi się napisać co było. | |||
300D
| Niedawno też walczyłem, walczyłem i lipa nic kaszana... nasłuchałem się w serwisie o modułach, sterownikach i innych pierdykach a na końcu zdziwienie i wstyd... urwana masa. | |||
300D
| Adam, jak tam? | |||
~Mięsnyjeż | W osobowym aucie usunięcie immo to żaden problem. Dobry elektryk/elektronik z odpowiednim kompem zrobi. Dobrze jest tylko mieć kod do programowania kluczy. Taka karta z cyferkami. Myślę, że w dużym aucie nie będzie to znacznie trudniejsze. | |||
~Mięsnyjeż | Przerabiałem temat kiedyś w Peugeocie. Koszt 400-500 zł Dokładnie nie pamiętam, bo kilka lat temu. | |||
300D
| To żle myślisz jeżu... znajdż kogoś kto to usunie w takiej reni. | |||
Adam11555
| Witam po krótkiej przerwie, uszkodzona na pewno okazała się elektronika podstawy osuszacza. Czekam na drugą całą podstawę i zobaczymy co dalej będzie z tym fantem | |||
~Miesnyjeż | Ciekawe. I dla tego zapalił sie immo? Zresztą ważne, że udało się ustaliç przyczyne. | |||
300D
| Wiesz Jeżu, że twój wpis jest zbędny a nawet wali kwasem. | |||
300D
| Adam- masz usterkę, ta usterka powoduje/będzie generować mase innych błędów, bardzo często mylących. Teraz osuszacz a za chwile modulator a następny będzie impulsator i tak w nieskończoność. Sprawdż ten rozrusznik, kostkę i masy... To nie elektronika osuszacza jest problemem tylko problem wygenerował błędy lub awarie elektroniki osuszacza. | |||
~Miesnyjeż | Kwasem? A ja myślałem, że logiką. Widocznie się nie znam. | |||
300D
| Jeżu, nie znasz się... różnica polega na tym, że ja rozumiem co Adam napisał a Ty nie rozumiesz co Adam napisał. | |||
~Miesnyjeż | Oki. Nie znam się. | |||
~ktosik | juz dawno napisalem ze problemem jest instalacja. to bardzo slaby pkt tych aut | |||
300D
| tych? a których nie... ameryki nie odkryłeś. | |||
~ktosik | renowki pod wzgledem instalacji ( grubosc przewodow) odstaja od reszty. na niekorzysc | |||
~ktosik | i dlatego dzieja sie cyrki w tych autach | |||
300D
| i tak i nie... volvo merc iveco daf, to samo tylko w innych miejscach. | |||
Adam11555
| Wszyscy mają trochę racji w tym co piszą że to złom że to słaba instalacja itd, ale robotę robi i nie wiem czy jest bardziej wygodne auto dla kierowcy. Wielkie dzięki dla "~bustruckcenter" który pokierował mnie za rękę co i jak po kolei sprawdzać. Jakiś czas temu w Magnumce padła sprężarka (pompowała płyn chłodzący do zbiorników powietrza) od tamtego czasu zaczęło się wszystko pierdzielić. Zrobiłem wszystko co pisaliście, czyszczenie i wymiana klem, czyszczenie styków wszystkich widocznych za akumulatorami, sprawdzenie czy dochodzi prąd do rozrusznika. Prąd nie dochodził. Po konsultacjach i sprawdzaniu różnych możliwych przyczyn usterki, okazało się ze płyn chłodzący dostał się do elektroniki podstawy osuszacza. Puki co wymontowałem i czekam na nową. Stara widać że jest spalona. Błąd immobilisera jest ale jak wyjmę i włożę kostkę z modułu immo, to błąd gaśnie. | |||
~bustruckcenter | Kolego pamiętaj żeby wymienić bezpiecznik od apm bo będzie spalony. Zamówiłeś elektronikę zaprogramowaną? | |||
Adam11555
| Jak przyjedzie to będę jechał zaprogramować | |||
~Miesnyjeż | Oby było oki. | |||
Adam11555
| Po programowaniu i po pierwszej trasie, wszystko jest ok. Nic nie wariuje odpala i jedzie normalnie. Dzięki wszystkim za pomoc | |||
~grzegorz | wyjmij kabel abs z naczepy jesli nie pomoże szyna can padła (zgnił kabel) naprawa renault track dąbrowa górnicza 501227172 wyjazdy cała europa |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.