Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Magnum 460dxi wariuje deska rozdzielcza

ID: 213096


Witam. Mam problem z Renault Magnum 460 DXI
Przebieg cos okolo 950000
Auto wczoraj wrocilo na baze i jak zawsze zostawilem pojazd. Dzis rano probowalem odpalic w celu przestawienia nie moge odpalic. Dzieją sie dziwne rzeczy tj. Po przekreceniu kluczyka na zaplon wszystko jest ok ale po przekreceniu na START, rozrusznik nie kreci, przekazniki "pykaja" ale nic wiecej. Po wyjeciu kluczyka ze stacyjki wszystko na desce rozdzielczej nadal swieci. Po jakims czasie gasnie ale znow zapala sie. Podpiecie do komputera diagnostycznego TEXA tez nie jest mozliwe. Tak jakby kabel byl odlaczony. Brak lacznosci ze sterownikiem pojazdu.
Czy spotkal sie ktos z taka przypadloscia? Moglby mi ktos pomoc rozwiazac ten problem?

Posty (45)

300D
błedy wskoczyły bo komp nie stwierdził obrotów silnika, bo ich nie było.
300D
na krótko to znaczy zewrzeć śrubkę automatu z górnym zaciskiem rozrusznika... nie wiem czy to umiesz, nie chciałbym mieć cię na sumieniu.
~bustruckcenter
Jeżeli nie można podpiąć kompa to wyciągnij gniazdo diagnostyczne bo pin pewnie się wysunął. Co do reszty to sprawdź główną masę do silnika czy jest cała a jak ok to wiązki wychodzące od kabiny pod maską czy nie zwierają jak coś to dzwoń postaram się pomóc przez przez tel. 730 790 946
~Jojo
A jak tam akumulatory?
300D
hej zaraz, wróć... pierwsze co to kostka stacyjki.
~Miesnyjeż
Jeśli masz błąd immo to ja bym zaczął od zamiany kluczyków.
O ile oczyeiście posiadasz zapasowy.
Myślę też, że jak nie będzie można ustalić przyczyny to szybciej i taniej będzie całkiem wywalić immo.
Powodzenia
300D
To żle myślisz jeżu... znajdż kogoś kto to usunie w takiej reni. A Adam pewnie już śmiga tylko wstydzi się napisać co było.
300D
Niedawno też walczyłem, walczyłem i lipa nic kaszana... nasłuchałem się w serwisie o modułach, sterownikach i innych pierdykach a na końcu zdziwienie i wstyd... urwana masa.
300D
Adam, jak tam?
~Mięsnyjeż
W osobowym aucie usunięcie immo to żaden problem.
Dobry elektryk/elektronik z odpowiednim kompem zrobi.
Dobrze jest tylko mieć kod do programowania kluczy.
Taka karta z cyferkami.
Myślę, że w dużym aucie nie będzie to znacznie trudniejsze.
~Mięsnyjeż
Przerabiałem temat kiedyś w Peugeocie.
Koszt 400-500 zł
Dokładnie nie pamiętam, bo kilka lat temu.
300D
To żle myślisz jeżu... znajdż kogoś kto to usunie w takiej reni.
Adam11555
Witam po krótkiej przerwie, uszkodzona na pewno okazała się elektronika podstawy osuszacza. Czekam na drugą całą podstawę i zobaczymy co dalej będzie z tym fantem
~Miesnyjeż
Ciekawe.
I dla tego zapalił sie immo?
Zresztą ważne, że udało się ustaliç przyczyne.
300D
Wiesz Jeżu, że twój wpis jest zbędny a nawet wali kwasem.
300D
Adam- masz usterkę, ta usterka powoduje/będzie generować mase innych błędów, bardzo często mylących. Teraz osuszacz a za chwile modulator a następny będzie impulsator i tak w nieskończoność. Sprawdż ten rozrusznik, kostkę i masy... To nie elektronika osuszacza jest problemem tylko problem wygenerował błędy lub awarie elektroniki osuszacza.
~Miesnyjeż
Kwasem?
A ja myślałem, że logiką.
Widocznie się nie znam.
300D
Jeżu, nie znasz się... różnica polega na tym, że ja rozumiem co Adam napisał a Ty nie rozumiesz co Adam napisał.
~Miesnyjeż
Oki.
Nie znam się.
~ktosik
juz dawno napisalem ze problemem jest instalacja. to bardzo slaby pkt tych aut
300D
tych? a których nie... ameryki nie odkryłeś.
~ktosik
renowki pod wzgledem instalacji ( grubosc przewodow) odstaja od reszty. na niekorzysc
~ktosik
i dlatego dzieja sie cyrki w tych autach
300D
i tak i nie... volvo merc iveco daf, to samo tylko w innych miejscach.
Adam11555
Wszyscy mają trochę racji w tym co piszą że to złom że to słaba instalacja itd, ale robotę robi i nie wiem czy jest bardziej wygodne auto dla kierowcy.
Wielkie dzięki dla "~bustruckcenter" który pokierował mnie za rękę co i jak po kolei sprawdzać.
Jakiś czas temu w Magnumce padła sprężarka (pompowała płyn chłodzący do zbiorników powietrza) od tamtego czasu zaczęło się wszystko pierdzielić.
Zrobiłem wszystko co pisaliście, czyszczenie i wymiana klem, czyszczenie styków wszystkich widocznych za akumulatorami, sprawdzenie czy dochodzi prąd do rozrusznika. Prąd nie dochodził. Po konsultacjach i sprawdzaniu różnych możliwych przyczyn usterki, okazało się ze płyn chłodzący dostał się do elektroniki podstawy osuszacza. Puki co wymontowałem i czekam na nową. Stara widać że jest spalona. Błąd immobilisera jest ale jak wyjmę i włożę kostkę z modułu immo, to błąd gaśnie.
~bustruckcenter
Kolego pamiętaj żeby wymienić bezpiecznik od apm bo będzie spalony. Zamówiłeś elektronikę zaprogramowaną?
Adam11555
Jak przyjedzie to będę jechał zaprogramować
~Miesnyjeż
Oby było oki.
Adam11555
Po programowaniu i po pierwszej trasie, wszystko jest ok. Nic nie wariuje odpala i jedzie normalnie. Dzięki wszystkim za pomoc
~grzegorz
wyjmij kabel abs z naczepy jesli nie pomoże szyna can padła (zgnił kabel) naprawa renault track dąbrowa górnicza 501227172 wyjazdy cała europa
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.239.148.106

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels